سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ۲۱۳ هزار و ۷۰۵ دانش آموز؛

زنگ سال تحصیلی جدید به صورت نمادین در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی برای ۲۱۳ هزار و ۷۰۵ دانش آموز در دو هزار و ۸۳۲ مدرسه به صورت نمادین در مدارس منتخب سراسر استان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، زنگ آغاز سال تحصیلی برای حدود ۲۱۳ هزار و ۷۰۵ دانش آموز در دو هزار و ۸۳۲ مدرسه به صورت نمادین در مدارس منتخب سراسر استان به صدا درآمد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم به همراه مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان استانی با حضور در آموزشگاه شبانه روزی عشایری روستای دوپلان بخش مشایخ در میان دانش آموزان حاضر شد و زنگ آغاز سال تحصیلی را در آنجا به صدا درآورد.


بیشتر بخوانید


شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری هم امروز در همان محل برگزار خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص بازگشایی مدارس در رابطه با آغاز رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

«ماه مهر، فصل شکوفه ریزان گلبرگ‌های گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه‌ی جویندگان علم و دانش اسـت، شروع ماه مهر فصل تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی اسـت.

بیاییم برای فصل شکفتن حقایق سر تعظیم فرود آورده و بر مهربانی‌های آن لبخند و بر دستان پر مهرش بوسه‌های تکریم زنیم تا شاهد شکوفائی ایرانی سرافراز باشیم.

ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، به اطلاع همه دانش آموزان و اولیای گرامی می‌رساند؛ تمامی مدارس استان، فعالیت آموزشی و تربیتی خود را رسماً از امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ آغاز کرد و جریان یاددهی و یادگیری برای هیچ دانش ¬آموزی متوقف نخواهد شد.

مدیران واحد‌های آموزشی با مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و با رعایت حداکثری دستورالعمل¬‌های بهداشتی و اجرای دقیق ضوابط و مقررات مرتبط با ایمنی و بهداشت، سلامت معلمان، کارکنان، دانش آموزان و مراجعان احتمالی را نظارت می‌نمایند. همچنین آموزش‌های تلویزیونی به‌عنوان مکمل آموزش ¬های حضوری ارائه خواهد شد.

با توجه به فراگیری و پوشش بالای این رسانه، مدیران محترم مدارس و معلمان با ارجاع دانش‌آموزان، پاره‌ای از فعالیت یادگیری دروس، رفع اشکال و تعمیق یادگیری را در این بستر آموزشی پیگیری می‌نمایند.

همچنین تا زمانی که امکان فعالیت‌های حضوری تمام وقت دانش آموزان مطابق برنامه هفتگی آن‌ها در سال تحصیلی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) فراهم نباشد، ترکیبی از روش¬‌های حضوری و غیرحضوری (شبکه شاد) برای آموزش دانش ¬آموزان ضرورت دارد.»

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.