سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حسن روحانی هرگز اصلاح طلب نبوده و نخواهد بود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: روحانی نه اصلاح طلب بوده و نه هرگز چنین ادعایی داشته است.

احمد شریف عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این سوال که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است؟ بیان کرد: آقای روحانی سابقه طولانی در دبیرخانه شورای امنیت ملی داشته اند، نزدیک به ۱۶ سال نماینده مقام معظم رهبری بودند و دوره‌ای هم دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و ۸ سال هم رئیس جمهور کشور بودند که بالاترین مقام اجرایی کشور محسوب می شود.

او ادامه داد:  در نهایت جدا از نقاط ضعف و قدرت افراد باید از تجربیات آن‌ها استفاده شود تا اگر در مقاطعی اشتباهاتی در تصمیمات ما وجود داشت مجددا آن را تکرار نکنیم. اما متاسفانه در کشور ما یک علم بسیار کاربردی به نام مدیریت دانش وجود ندارد که بر اساس این علم تجربیات افراد مد نظر قرار بگیرد تا آیندگان این اشتباهات را تکرار کنند.

شریف افزود: صحبت‌هایی شده است که باید درباره زمان تصدی مسئولیت و اقداماتی که در این مدت انجام شده قضاوت شود. فردی منکر این موضوع نیست که اگر کسی در زمان مسئولیت خود کوتاهی کرده است باید در همان زمان رسیدگی شود، اما در نهایت بهتر است که مانند سایر کشور‌ها ضمن حفظ شان این افراد اقدام به تاسیس پژوهشکده می‌کنند و به عنوان یک منبع مشاوره برای افراد بعدی  قرار می‌گیرد؛ معتقدم که این روند باید برای همه روسای جمهور شکل گرفته و از تجربیات این افراد استفاده شود.

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور حسن روحانی به عنوان یکی از بزرگان جریان اصلاحات پیش از این عنوان کرد: آقای روحانی نه اصلاح طلب بوده و نه هرگز چنین ادعایی داشته است؛ از همین رو معتقدم که اگر نگوییم اصولگرا، اما خود را منتسب به جریان اعتدالگرا می‌دانند اگرچه او از سوی اصلاح طلبان مورد حمایت قرار گرفته، اما هرگز شخصیتی اصلاح طلب نبوده است.

عضو جبهه اصلاحات ایران در پایان گفت: بنابراین باید همکاری‌هایی در این زمینه صورت بگیرد بین همه جریانات سیاسی و سیاسیون شناخته شده  تا منافع ملی کشور تامین شود و سوای اختلاف نظراتی که داریم باید در مسائل کلان ملی با هم همکاری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
خدا را شکر ما که بهش رای ندادیم ولی دودش
چشمامون را کور کرد.
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
موقع ای که سال ۹۶ فریاد میزدید دوباره اصلاحات دوباره روحانی یادتون رفته.
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
حالا هرچه بود وهست واگذارش به خدا، عدم احساس
مسئولیت ایشان در مقابله با کرونا و نرسیدن اکسیژن
به بسیاری از افراد بی گناه از جمله برادرم، باعث مرگ
یا بهتر بگویم شهادت آنها شد، که خدا جوابش بدهد، ما را داغدار کرد وتا وقتی
که زنده ایم، هرگز فراموش نخواهیم کرد و در تاریخ
ثبت خواهد شد.
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
خدا ، چقدر شما رو دارید ،خیانت که شاخ دوم نداره و امسال شما لیبرال و خائن اعتماد کردن ننگه و باز اونهای که داد می زدن و لباس چاک می دادند هنوز عذرخواهی نکرده و زبانشان دراز می باشد سودشون بوردن و به ریش ملت می خندند
طاها
۱۶:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
حالا که عملکرد افتضاحی داشته اینو میگین پس اکبر هاشمی چرا حمایتش کرد !؟
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
اصلاح طلب نه بگو قدرت طلب
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
چیزی نیست که اصلاح کنه