سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شهر خودرو: حمیداوی در بازداشت به سر نمی‌برد/ ۸۰ درصد مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کردیم

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم مشهدی اظهار کرد: چند بازیکن گرفتیم، اما هنوز قراردادشان ثبت نشده است. منتظر هستیم تا بازیکنان نهایی شوند تا بعد از آن اسامی را اعلام کنیم.

معمایی درباره اینکه فرهاد حمیداوی در بازداشت به سر می‌برد، گفت: نه، زمانی که حکم خداداد عزیزی را دادیم، حمیداوی هم حضور داشت. موضوع بازداشت حمیداوی شایعه است. متاسفانه زمانی که ما موفقیت‌هایی  را به دست می آوریم،  این شایعات را مطرح می‌کنند و می‌دانیم این شیطنت‌ها از طرف چه افرادی است و پیگیری قضایی هم می‌کنیم.

معمایی درباره اینکه فرصت برای پرداخت مطالبات مالی استفان کوزین مربی ایتالیایی رو به پایان است، گفت: بله، ما این موضوع را مدیریت می‌کنیم تا به زودی مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه خداداد عزیزی مشاورش شده است، بیان کرد: بله، عزیزی لطف کرد و سمت مشاور مدیرعاملی را پذیرفت.

او درباره محل برگزاری اردو‌های شهر خودرو گفت: بحث برگزاری ۲ اردو در ترکیه و کیش را مطرح کردیم. طبق برنامه اردویی در تهران قبل از بازی‌های لیگ برتر فوتبال برپا می‌کنیم. همچنین بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مشهدی برگزار کردیم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت پرداخت مطالبات مالی بازیکنان، اظهار کرد: ما ۸۰ درصد مطالبات مالی فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کردیم و فقط ۲۰ درصد مانده است.

او درباره جذب بازیکن خارجی در نقل و انتقالات گفت: بازیکن خارجی برای این فصل لیگ برتر فوتبال نمی‌گیریم. بازیکنان شاخص هم گرفتیم که زمانی نهایی شد، اسامی شان را رسانه‌ای می‌کنیم.

معمایی در پایان گفت: متاسفانه هنوز مدارک باشگاه شهر خودرو را هیئت فوتبال خراسان رضوی به ما نداده است. یک ماشین هم در اختیار دارند که هنوز تحویل ندادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.