سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف ورزشی را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: معاونت فرهنگی اداره کل در راستای اهداف فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی که اشاعه فرهنگ ناب پهلوانی ورزش است، برای بالا بردن سطح روحیه جوانمردی در بین جامعه ورزش در مناسبت‌های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و نقش فرهنگی خود را نشان می‌دهد.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار گرفتیم، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این زمینه و در راستای گرامی داشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر و ایثار گران عزیزی که در دفاع مقدس از کیان این مملکت پاسداری کردند برنامه‌های مختلف ورزشی را پیش بینی کرده است. بسیج ورزشکاران، پایگاه مقاومت بسیج و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئول ایثار گران اداره کل برنامه‌ریزی و جلسات خوبی را در راستای اجرایی شدن برنامه‌های این هفته داشتند.

وی ادامه داد: روز گذشته در خدمت خانواده شهید مدافع حرم بودیم، در اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ای برای شهدایی که فرزندان آن‌ها همکار ما هستند داشتیم، جهت قدردانی و پاس داشت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم که با حضور اقشار مختلف جامعه ورزش مانند اسکیت سواران، دوچرخه سواران، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان بود؛ در آخر هم در کنار مجموعه پل خواجو برنامه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را داشتیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل معاونتی دارد به نام معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: معاونت فرهنگی اداره کل در راستای اهداف فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی که اشاعه فرهنگ ناب پهلوانی ورزش است، برای بالا بردن سطح روحیه جوانمردی در بین جامعه ورزش در مناسبت‌های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و نقش فرهنگی خود را نشان می‌دهد. جامعه ورزش همیشه و همه جا در کنار مردم بودند، نقش‌های مختلف فرهنگی را اجرا کردند و کمک مومنانه انجام دادند.

طباطبایی در خصوص کسب رتبه اول اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در بین ۳۱ استان توسط وزارت ورزش رتبه اول را کسب کرد که جا دارد از اهالی رسانه، هیئت‌های ورزشی، رؤسای اداره اداره کل شهر‌ها و شهرستان‌ها، داوران، مربیان و همه افرادی که برای ورزش استان اصفهان زحمت کشیدند تشکر کنم.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.