سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۸۰ درصدی رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد حدود ۸۰ درصدی رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال در ۶ ماهه نخست سال در بخش کالا و خدمات ۹۷۲ پرونده وارد و ۹۹۳ پرونده با میزان محکومیت ۹۶۲ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان مختومه شده که امسال در این مدت هزار و ۴۰۴ پرونده وارد و هزار و ۴۱۳ پرونده با مبلغ ۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان مختومه شده است.

او افزود: پارسال در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۳۵ پرونده وارد و ۸۱۳ پرونده با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان مختومه شده که امسال هزار و ۶۹۹ پرونده وارد و هزار و ۷۳۸ پرونده با محکومیت ۳۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۸۰۰ تومان مختومه شده است.

حسن زاده اظهار کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان پارسال ۲۲۶ پرونده وارد و ۲۳۶ پرونده به پرداخت ۵۸ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان محکوم شده اند که امسال ۵۴۸ پرونده وارد و ۵۵۳ پرونده به پرداخت ۵۳۷ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست پارسال به ۲ هزار و ۴۲ پرونده رسیدگی شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال، این میزان با رشد حدود ۸۰ درصدی به ۳ هزار و ۷۰۴ پرونده رسیده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.