سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت تردد زوار از پایانه‌های مرزی استان، گفت : مسیر رفت سفر‌های زوار اربعین حسینی (ع) صرفا هوایی و برای بازگشت زائران پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

او گفت : از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اربعین حسینی (ع) اداره کل، جلساتی با انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر در راستای تأکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.

او در خصوص تهیه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران، گفت: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل و نقلی، پیش‌فروش بلیت سفر‌های اربعین را نیز انجام می‌دهند.

کرمی افزود: با توجه به تجربه جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸، این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجایی مسافران به اقصی نقاط کشور را دارد و از مسافران خواست درصورت داشتن هرگونه سؤال، مشاهده تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی مراتب را از طریق ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به این اداره‌کل اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.