سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل دو هزار و ۹۰۰کیلومتر سیم مسی به کابل‌های خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان از تبدیل بیش از ۲ هزار و ۹۰۲ کیلومتر از سیم‌های مسی در شبکه توزیع نیروی برق به کابل‌های خودنگهدار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تعویض سیم‌های مسی در شبکه توزیع نیروی برق استان زنجان، با کابل‌های خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت این سیم‌ها انجام می‌شود.


او با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال ۳۶۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در این شبکه اجرا و تعویض شد، اظهار داشت: همه سیم‌های مسی شبکه شرکت برق زنجان به این کابل‌ها تبدیل می‌شود.


علیزاده تاکید کرد: هم اکنون تبدیل ۳۳۵ کیلومتر از سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار در شبکه توزیع نیروی برق  استان زنجان در دست اجرا است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: یکهزار و ۳۳۷ کیلومتر دیگر از سیم‌های مسی در شبکه توزیع برق استان زنجان باقی مانده است.


علیزاده با بیان اینکه در زمان حاضر ۶۹ درصد از شبکه توزیع برق استان زنجان کابل‌های خودنگهدار است، خاطرنشان کرد: نقاط آلوده به سرقت در ۲ بخش تجهیزات و انرژی در اطراف شبکه توزیع نیروی برق مناطق شهری و روستایی استان زنجان شناسایی شده است.


وی اظهارداشت: سرقت تجهیزات برق علاوه بر خسارت‌های مالی در استمرار خدمات رسانی در آن مقطع خاص از شبکه موجب ایجاد اختلال شده و شاید عده‌ای از مشترکان مدت یک تا ۲ روز در تامین برق با مشکل مواجه شوند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: کابل‌های خودنگهدار روکش دار و درهم تنیده آلومینیومی سرقت را در این شبکه ناممکن می‌کند.

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: نوزیع نیروی برق ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.