سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت یزد:

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

حجت الاسلام محمدی با اشاره به ایثار و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، خواستار تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس به نسل جوان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جنگ تحمیلی علیه ایران را جنگ احزاب دانست و گفت: این صدام نبود که به ایران حمله کرد بلکه در این جنگ ۳۰ کشور دنیا به رژیم بعث عراق کمک تجاری و نظامی می‌کردند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: علی رغم این جنگ نابرابرانه، مردم ما مخلصانه پای کار آمدند و با کمک و یاری خداوند پیروز شدیم.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به روز‌های سختی که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس گذراندند، بر تبیین آن همه استقامت، ایثار و فداکاری برای نسل امروزجامعه تاکید کرد.

خطیب موقت نمازجمعه یزد با بیان اینکه ما در این هشت سال دستاورد‌های زیادی داشتیم، افزود: مهمترین دستاورد دفاع مقدس این بود که دشمن به اهدافش نرسید و سرزمین ما دست نخورده باقی ماند و هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران مقتدر را ندارد.

حجت الاسلام محمدی گفت: در ۲۰۰ سال گذشته در ایران دولت‌هایی روی کار بودند، که در مقابل دشمن ذلیل بودند، اما در نظام جمهوری اسلامی، نظامی با رای مردم بنیانگذاری شد که در مقابل دشمن قاطعانه ایستاده است.

امام جمعه موقت یزد به ارسال سوخت از ایران به لبنان اشاره کرد و آن را نشانه عزت و قدرت ایران و دستاوردی از دفاع مقدس دانست.

خطیب موقت نماز جمعه یزد همچنین با اشاره به درپیش بودن اربعین سید و سالارشهیدان، زیارت اربعین را یکی از علامت‌های شیعه دانست و گفت: زیارت اربعین یعنی رفتن به کربلا، اما این روز‌ها که شرایط برای رفتن مهیا نیست از راه دور عرض ارادت می‌کنیم.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.