سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع:

۲۰ میلیون دُز واکسن کرونا را وزارت دفاع تولید می کند

سردار رضا طلایی نیک گفت:وزارت دفاع تا پایان سال ۲۰ میلیون دُز واکسن کرونا تولید و عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان همدان گفت: واکسن «فخرا» نیز در حال گذراندن مراحل بالینی و کارآزمایی نهایی برای تولید انبوه است.

او افزود: تا پایان سال ۲۰ میلیون دُز واکسن کرونا را بر اساس  استاندار‌ها و موازین تایید شده مراجع ذیصلاح در وزارت دفاع تولید و عرضه می‌شود.

به گفته سردار طلایی نیک، وزارت دفاع در ۶ ماهه دوم سال نقش موثر و قابل توجهی در راستای تولید داخلی واکسن کرونا با استاندارد علمی و تایید شده، ایفا می‌کند.

معاون وزیر دفاع تاکید کرد: با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، از تمامی ظرفیت نیرو‌های مسلح برای مشارکت فعال در فرآیند ریشه کنی ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی و کمک به کادر درمان کشور استفاده خواهد شد.

او افزود: در همین ارتباط نیرو‌های مسلح حضور و فعالیت چشمگیری در حوزه درمان بیماران به خصوص در مناطق محروم و مرزی کشور دارند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، نیرو‌های مسلح هم اکنون نقش فعالی در روند اجرای واکسیناسیون عمومی با نظارت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس سازماندهی انجام شده بر عهده دارند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.