سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال؛دغدغه اصلی ورزشکاران پارالمپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران پارالمپیکی استان را اشتغال دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در آئین تجلیل از مدال آوران پارالمپیک مازندران، با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران پارالمپیکی استان در زمان حاضر اشتغال است،گفت:  معتقدم ورزشکاران این حوزه بسیار مظلوم واقع شده و گلایه‌های این عزیزان در ارتباط با بیکاری به حق است.

او افزود:ورزشکاران پارالمپیکی ایران با کمترین امکانات به رقابت با رقیبان سایر نقاط جهان می‌پردازند که دلیل کمبود امکانات برای این ورزشکاران اینست که در کشور استاندارد سازی فضای ورزشی برای معلولان تعریف نشده که این امر یک ضعف اساسی است.

رنگرز گفت:هزینه و پیگیری مشکلات ورزشکاران پارالمپیکی سخت‌تر از ورزشکاران عادی است که باید با رفع مشکلات ساختاری و تدوین قانون مناسب برای رفع دغدغه‌های این عزیزان بکوشیم.

او افزود:بررسی و تغییر قوانین در ارتباط با اشتغال ورزشکاران مدال آور پارالمپیک با جدیت از سوی مجلس شورای اسلامی دنبال شود چرا که قوانین موجود در این حوزه در زمان حاضر چندان کارایی ندارد.

رنگرز گفت: ورزشکاران مازندران سهم قابل توجهی در افتخارآفرینی ملی پوشان در رویداد‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک دارند چراکه یک سوم مدال‌های کسب شده در المپیک و پارالمپیک در ادوار مختلف المپیک توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: برای المپیک توکیو، ۶۰ ورزشکار از ایران اعزام شدند که از این تعداد ۱۰ نفر مازندرانی بودند و در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز از مجموع ۶ ورزشکار مازندرانی حاضر در این مسابقات پنج ورزشکار موفق به کسب مدال شدند که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.