سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران در شب زیارتی امام حسین (ع) نوشتند:

اربعینی بودن انگار نمی آید به ما / باز هم در کار خود، در کار دنیا مانده ام

فعالان شبکه‌ های اجتماعی در شب زیارتی این هفته نیز با یاد بین الحرمین و دلتنگی پیاده روی نجف تا کربلا توئیت‌ هایی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم به پایان رسید و اربعین امام حسین (ع) نزدیک است. پیش از کرونا در این ایام مردم با هر دین و مسلکی از هر کجای دنیا خودشان را به مسیر نجف تا کربلا می‌رساندند تا بتوانند در این راه پر از شور پیاده روی کنند و خودشان را در روز اربعین به حرم اباعبدالله برسانند.

دو سالی است که کرونا مانع حضور میلیونی زائران در کربلا شده و همه عاشقان از راه‌های دور و از خانه‌های خودشان به ایشان سلام داده و عرض ارادت می‌کنند. از گذشته شب‌های جمعه، شب زیارتی امام حسین (ع) بوده و همه شیعیان دوست دارند که در این شب حرم سیدالشهدا را زیارت و به ایشان از نزدیک عرض ارادت کنند.


بیشتر بخوانید


در شرایط کرونایی که فرصت برای رفتن به کربلا مانند قبل نیست، عاشقان اهل بیت دل‌های خودشان را روانه حرم بهشتی سید و سالار شهیدان کرده و دلتنگی خودشان برای کربلا و پیاده روی اربعین را در قالب پست‌هایی با هشتگ #شب_زیارتی در فضای مجازی منتشر کردند که در ادامه گلچینی از این توئیت‌ها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
لبیک یا حسین
عمار
۰۶:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
به تو از دور سلام .... السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع .
ای عشاق حضرت ارباب اباعبدالله الحسین ع می خواهید به اباعبدالله الحسین ع نزدیک شوید به پدرانتان بسیار مجبت و اجسان و نیکی کنید و اگر هم مرحوم شده اند به زیارت قبرشان بروید در روز جمعه و از آنجا به حضرت ارباب اباعبدالله الحسین ع سلام و صلوات بفرستید خواهید دید که چقدر دل تنگیهاتون برای زیارت حضرت ارباب اباعبدالله الحسین ع تسکین می گیرد و آرام می شوید و اگر دلتان برای زیارت حضرت فاطمه الزهرا و حضرت زینب گرفته به مادرانتان بسیار محبت و احسان و نیکی کنید تا آرامش بیابید چرا که این بزرگواران کریم پدر و مادر بودند که شما را با خاندان حضرت رسول الله ص آشنایتان کردند بنابراین آن حضرات معصومین نظر خاصی نسبت به پدرها و مادرهای مومنین مسلمین دارند و اگر دلتان برای ایوان نجف و حضرت امیرالمومنین علی ع خردمند عادل شجاع دل حیدر کرار تنگ شد به ایتام بی سرپرستان نیازمندان بسیار بسیار بسیار رسیدگی و نیکی کنید و سعی کنید در جامعه حق و عدالت و انصاف را رعایت کنید . برای شادی روح جمیع مومنین مسلمین پدرها و مادرهای درگذشته مرحوم شده بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات .
والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا حسین ع .