سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

ما در جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل زورگویان عالم ایستادیم

سردار معروفی گفت:ما در جنگ تحمیلی تمامیت ارضی خودمان را حفظ کردیم و با دست خالی در مقابل همه زورگیران عالم ایستادیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور رهبری پیامبرگونه امام (رحمة الله علیه)، مجاهدت رزمندگان غیرتمند جبهه حق، فداکاری، جانفشانی و ایثارگری مردان مرد تاریخ ایران اسلامی و شهیدان شاهد ماست.

هیچ وقت نمی‌توانیم در آن رزم نابرابر با دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، نقش بی بدیل و هوشمندانه امت اسلامی ایران را فراموش کنیم.

همگان با تأسی از خاندان اهل بیت (علیه السلام) خودشان و فرزندانشان را برای بقای دین خدا، انقلاب اسلامی، کرامت انسانی ملت ایران و تمامیت ارضی به صحنه نبرد و کوره آتش فرستادند تا امروز شاهد عزت و سربلندی ملت شریف ایران در منطقه و دنیا باشیم.

همچنین استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را که آن روز یک نهال کوچک و امروز یک درخت مستحکم رشد یافته در تمام عرصه هاست، شاهد باشیم.

هر قومی، امتی و طایفه‌ای را به عقبه اش می‌شناسند، عقبه‌ ملت بزرگ ایران با آن امتحان سخت؛ سربلندی، عزت و الگوی تاریخ خواهد بود.

ما در سالگرد دوران طلایی دفاع مقدس با امام خویش و شهیدانمان و حاج قاسم جانمان بیعت می‌بندیم عین شما دست از حقیقت دین که همان انقلاب اسلامی است بر نداریم از امام خویش حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) عزیز بدون، چون و چرا، محض اطاعت کنیم و تفکر شهدا را که پرورش یافته مکتب وحی هستند برای جامعه عزیزمان که مصونیت است، ترویج کنیم؛ خدمت بی منت به مردمان نجیب و عزیزمان را سرلوحه کار خود بگذاریم از این رو از ارواح مطهر شهیدان استمداد می‌طلبیم در این مسیر سخت ما را یاری نمایند که قطعا الگوی همه دوستداران جبهه حق و مجاهدین دیروز و امروز شهید بزرگ و سرافرازمان حاج قاسم جانمان خواهد بود.

ضمن گرامیداشت این هفته ارزشمند و بزرگ، بنده به عنوان کوچکترین ثاراللهی جبهه حق، دست تک تک مجاهدین مرد دوران پر افتخار دفاع مقدس را می‌بوسم و اصرار دارم سینه‌های مقدستان که پر است از اثرات ارزشمند آن دوران را به رشته تحریر در آورید و در اختیار جوانان عزیز و ارزشمند امروزمان قرار دهید که تشنه شنیدن حقایق هستند؛ و چه افتخاری بالاتر از اینکه در ۸ سال جنگ نابرابر در مقابل همه نامردان و اشرار عالم، حقانیت خودمان، مکتبمان، انقلابمان و امامان را به دنیا ثابت کردیم و تمامیت ارضی خودمان را حفظ کردیم، ناموسمان را با چنگ و دندان حفظ کردیم و با دست خالی در مقابل همه زورگیران عالم ایستادیم و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران هستیم.

درودتان باد‌ای مردان مرد تاریخ ایران و انقلاب اسلامی
کوچکترین ثاراللهی دفاع مقدس فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.