سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

نشاط مدارس با حضور دانش آموزان مهیا می‌شود

نیسی گمراوی گفت: نشاط مدارس با حضور دانش آموزان مهیا می‌شود و تلاش می‌کنیم با تسریع در واکسیناسیون کرونا، نشاط و سرزندگی را به مدارس بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در آئین شکوفه‌ها و غنچه‌ها که در دبستان شمس ۲ برگزار شد، گفت: امروز اول مهرماه، آغاز بهار تعلیم و تربیت است که از خانواده‌های دانش آموزان انتظار داریم با همکاران آموزش و پرورش در آموزش فرآیند یادگیری فرزندانشان همراهی و همکاری کنند و کمک خودشان را بیشتر نشان دهند.

او با اشاره به اینکه حفظ سلامت دانش آموزان برای نظام آموزشی بسیار حائز اهمیت است، افزود: همه ما معتقدیم که آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت در این شرایط سخت کرونایی متعهد است که اصل ذاتی تقدس سلامت دانش آموزان را مدنظرداشته باشد و فرایند حضور این قشر مهم به مدرسه را به صورت گام به گام و به تدریج فراهم کنیم.

نیسی گمراوی اظهار داشت: از امروز که سال تحصیلی جدید آغاز شده است، ما آموزش هایمان در مدارس به صورت غیرحضوری، مجازی و در شبکه دانش آموزی شاد به پیش ببریم و با اطمینان خاطر و رعایت همه ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی و پس از مهیا شدن و فراهم شدن زیرساخت‌های بهداشتی و ملزومات ضروری بهداشتی وقتی به این اطمینان خاطر رسیدیم که زمانی است که باید دانش آموزان در مدرسه حضور داشته باشند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گروه بندی می‌شوند، به تدریج به سمت آموزش‌های حضوری می‌رویم.

نیسی گمراوی بیان کرد: معتقدیم که جدایی و دوری دانش آموزان از مدرسه ضرر و زیانش به خود این قشر برمی گردد و مهم‌ترین آن پایین آمدن کیفیت یادگیری و افت آموزشی خواهد بود که حتی در کوتاه مدت خود را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: روح و سرزندگی و نشاط مدرسه به حضور با طراوت و شادابی دانش آموزان است و مدرسه‌ای که خالی از دانش آموز باشد در واقع روح ندارد و نمی‌تواند امید بخش باشد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.