سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس انجام شد؛

تجدید پیمان مردم شیعه و اهل سنت تربت جام با آرمان‌های مقدس شهدا

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مردم شیعه و اهل سنت تربت جام با حضور در مزار شهدای این شهر با شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان بستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هم‌زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس محفل معنوی تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه شهیدان انقلاب اسلامی با حضور قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت، امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و دانش آموزان، جوانان و نوجوانان بسیجی در مزار شهدای بهشت نبی تربت جام برگزار شد.

 در این محفل معنوی پس از اجرای چند سرودحماسی توسط رزم‌نوازان تیپ ۳۸ زرهی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، مداحی و نوحه سرایی، حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام با گرامیداشت یاد ونام و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ۶۳۱ شهید والامقام شیعه و اهل سنت تربت جام‌گفت: شهیدان تربیت شده مکتب امام حسین (ع) وعلمدار کربلا ابوالفضل العباس (ع) هستند، عزت و اقتدار ایران اسلامی را باخون خود تضمین کردند.

او افزود:شهدا از قبیله عاشورائیان و کربلائیان هستند که حسین گونه با خدا معامله کرده‌اند و سود برده‌اند؛ امروز ما راه اصلی و مسیر انسانیت را باید از شهیدان وستارگان انقلاب پیدا کنیم.

انتهای پیام/س. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.