سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دو واحد صنعتی در نظرآباد/ وقتی موانع تولید از بین می‌رود

دو‌ واحد‌ صنعتی به‌مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرک‌ صنعتی نظرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در آیین افتتاح دو‌ واحد‌ صنعتی به‌مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرک‌ صنعتی نظرآباد، گفت: با پیگیری قرارگاه تولید، پیشتیبانی و‌ مانع زدایی سپاه استان البرز و همت دیگر مسئولان استان موانع سر راه واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف می شود.

او افزود: در شهرستان نظرآباد هم یکی از واحد‌های تولیدی که به علت وجود مشکلات مالی و اداری تعطیل شده بود بعد از یک دهه تعطیلی مجدد به چرخه تولید بازگشت است.

سردار حیدرنیا گفت: از امروز این واحد صنعتی که در زمینه تولید انواع آبمیوه، لبنیات و انواع بستنی فعالیت دارد شروع به کار کرد و اشتغال ۴۰ نفر تثبیت شد.

او افزود: یکی دیگر از واحدهایی که امروز به بهره برداری رسید، واحد تولید دارویی و بهداشتی است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف(تنفسی بیهوشی) که در بیمارستان ها و بخش های ویژه و اتاق های عمل مورد استفاده قرار می گیرد، فعالیت می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: برای ساخت و راه اندازی این مجموعه دارویی ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با پیگیری قرارگاه تولید،پشتیبانی و‌ مانع زدایی سپاه البرز در کمترین زمان ممکن مجوزهای مربوطه اخذ شد و امروز شاهد راه اندازی آن هستیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.