سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دفاع مقدس انجام شد؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در شهرهای خراسان رضوی

مزار شهدای شهرهای خراسان رضوی با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در دومین روز از هفته دفاع مقدس، با هدف نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرهای خراسان رضوی در  گلبهار و کاشمر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

 حسن مهدوی پور رئیس دادگستری، خلیل الله برزنونی دادستان عمومی وانقلاب به همراه قضات و کارکنان دادگستری گلبهار با حضور در محل یادمان شهدای گمنام وغبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری وشهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

مسئولان قضایی گلبهار هدف ازاین اقدام را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری دانستند که در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون پاکشان حماسه آفریدند و مایه خیر و برکت و تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

مراسم غبارروبی مزار شهدا در کاشمر

مراسم غبارروبی مزار شهدا در مشهد

مراسم غبارروبی مزار شهدا در طرقبه

هم‌زمان با سومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس محفل معنوی تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه شهیدان انقلاب اسلامی با حضور قشر‌های مختلف، مردم انقلابی و شهید پرور ، امام جمعه، نماینده مجلس اسلامی طرقبه و شاندیز ، چناران و گلبهار, اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان اجرایی، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی، جوانان و نوجوانان بسیجی در مزار شهدای گمنام شهر طرقبه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.