سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش نظامی روسیه در شبه جزیره کریمه

منابع روسی از آغاز رزمایش ناوگان دریای سیاه روسیه در شبه جزیره کریمه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رزمایش‌های نظامی ناوگان دریای سیاه روسیه با هدف نابودی اهداف آزمایشی در دریای کریمه شروع شده است. در طول این رزمایش‌ها خدمه رزمی از موشک‌های ضد کشتی «باستیون» که وظیقه شناسایی و انهدام هدف را دارند، استفاده کردند.

شلیک این موشک‌ها با برخورد به منطقه «ابوک» در کریمه با موفقیت به اتمام رسید.

یکی از ویژگی‌های این رزمایش استفاده از هواپیمای بدون سرنشین برای ردیابی مجموعه‌ای از کشتی‌های دشمن فرضی بود که همگی قابلیت فرود هواپیما را داشتند.

روز گذشته یکی از فرماندهان آمریکایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد روسیه به دلیل پیشرفت و مدرن‌سازی نیرو‌های مسلح خود بزرگترین تهدید علیه این کشور است و در آینده نیز بیشترین تهدید نظامی از مسکو شامل حال واشنگتن خواهد شد.

این فرمانده آمریکایی اعلام کرد زمانی که روسیه در حال مدرن‌سازی و افزایش ظرفیت‌های نظامی خود در حوزه‌های هسته‌ای، سایبری و فضایی بوده‌ است آمریکایی‌ها این خطر را دست‌کم و نادیده گرفته‌اند.

ژنرال جان هایتن، نائب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اظهاراتی تازه بیان کرد: روسیه پس از مدرن‌سازی نیرو‌های مسلح خود دارای قدرت نظامی باورنکردنی شده است و دارای ارتشی فوق العاده قوی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.