سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای استان مرکزی خنک‌تر می‌شود

دمای هوای استان مرکزی از فردا روند کاهشی خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، داود آبادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوای استان تا فردا تغییر محسوسی نخواهد داشت، اما پس از آن روند کاهشی خواهد یافت و تا روز دوشنبه حدود ۳ درجه خنک‌تر خواهد شد.

داود آبادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تا روز شنبه عبور تدریجی یک موج ناپایدار لایه‌های میانی جو از مناطق شمال غرب و شمال کشور موجب ناپایداری هوا در این نواحی خواهد شد.

او اضافه کرد: این سامانه تاثیر جوی خاصی در استان مرکزی نخواهد داشت بجز اینکه موجب افزایش نسبی سرعت باد‌های غربی در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر روز‌های جمعه و شنبه در استان خواهد شد.

او اضافه کرد: سرعت وزش باد لحظه‌ای در برخی از نقاط به حدود ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و می‌تواند منجر به ایجاد گردوخاک محلی در مناطق مستعد شود.

هواشناسی کشوری هم اعلام کرده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به‌ویژه بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در جنوب سیستان‌وبلوچستان، برخی نقاط شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.