سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۹)؛

از دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید تا دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی و یادآوری کارهای روزانه

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.


دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full 8.23.1.28053

برنامه Nova Launcher Prime یکی از زیباترین، حرفه‌ای‌ ترین و قدیمی‌ترین لانچر‌های اندرویدی است. با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می‌توانید بهترین جایگزین صفحه خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید!

این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش‌ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاه‌تان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنبال یکی از زیباترین، شیک‌ترین و پرامکانات‌ترین لانچر‌های اندرویدی می‌گردید همین حالا بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد، چون این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد!

نسخه پرایم و کامل برنامه به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما است. با نصب این برنامه بر روی گوشی اندرویدی‌تان روحی تازه به محیط کاربری‌اش ببخشید و با شخصی سازی بخش‌های مختلف آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید و از داشتن بهترین لانچر اندروید لذت ببرید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه هواشناسی اندروید YoWindow Weather 2.29.19

برنامه YoWindow Weather یکی از بهترین، زیباترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه‌های اندرویدی است.

ما جدیدترین نسخه ارائه شده YoWindow Weather را برای دانلود عرضه کرده ایم و با استفاده از آن قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن‌های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن‌های برفی نمایش داده می‌شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن‌های خورشید و … صفحه‌ موبایل شما را مزین می‌نمایند!

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.19.15

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview 93.0.961.53

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.
 
کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 207.0.0.0.51

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی و یادآوری کارهای روزانه Reminders Pro 2.3.1

برنامه Reminders یک اپلیکیشن برای مدیریت کار‌های روزانه و ساخت فهرست‌‌های انجام کار، همراه با هشدار در سیستم عامل اندروید که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید در یک محیط زیبا و با قابلیت شخصی سازی بالا، انواع کار‌ها را به صورت فهرست‌های چند گانه ایجاد نمایید و برای هریک نیز زنگ هشدار متفاوت انتخاب کنید تا انجام هیچ کاری را فراموش نکنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم افزار منبع گیف و تصاویر Imgur Full 5.2.6.0

برنامه Imgur: Awesome Images & GIFs یکی از برترین نرم‌‌افزارها در زمینه منابع تصاویر و فایل‌های گیف است. این برنامه توسط شرکت Imgur توسعه یافته و برای اندروید منتشر شده است. نرم‌افزار مذکور به دیتابیسی غنی از تصاویر گیف دسترسی دارد. 

از بهترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به توانایی پشتیبانی از برقراری ارتباط با دیگر کاربران اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود این نرم افزار یک برنامه پیام رسان نیز باشد که برای کاربران آن بسیار خوب خواهد بود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Adobe Photoshop Express Full 7.8.911

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه در دنیای امروز عکس‌برداری است. به قدری این مسئله برای بعضی از کاربران مهم است که حاضر هستند گوشی آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری پایین باشد اما دوربین خوبی داشته باشد. به همین دلیل در این میان نرم افزارهای زیادی ساخته شده‌اند که روی بهتر کردن کیفیت و عملکرد دوربین تمرکز دارند.

علاوه بر این، ویرایش تصاویر نیز به یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران فضای مجازی مبدل شده است به قدری که کمتر مواقعی وجود دارد که فردی تصویر ویرایش نشده خود را به اشتراک بگذارد.

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و آن‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه وان درایو ذخیره‌ سازی ابری Microsoft OneDrive 6.39

مایکروسافت وان درایو یکی از بهترین خدمات شرکت مایکروسافت است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Microsoft OneDrive بر روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربری مایکروسافت وان درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.