سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کلاس اولی‌ها حداقل هفته‌ای یک روز به مدرسه می‌روند/ معوقات فرهنگیان به دستور رئیس جمهور فوری پرداخت می‌شود

کاظمی گفت: کلاس اولی‌ها حداقل یک روز در هفته با رعایت شیوه نامه‌ها در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها اظهار کرد: خوشحالم در شرایط متفاوت امروز با استقبال بی نظیر خانواده‌ها مواجه شدیم، امیدوارم با تمهید مقدمات و با کمک اولیاء زمینه بازگشایی آرام و تدریجی را فراهم کنیم. خانواده‌ها بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور دانش آموزان در مدارس را اعلام کردند.

وی افزود: اکنون پس از دو سال، زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده است. اگر قرار باشد شادی و نشاط به جامعه برگردد، باید زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه را فراهم و در این راستا سلامت بچه‌ها را تامین و تضمین کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز می‌کنیم اما برای پایه های اول ابتدایی دستور دادیم از آن جهت که حتما باید با معلمان آشنا شوند، با رعایت شیوه نامه ها به صورت گروهی و حداقل یک روز در مدرسه حضور یابند و بعد وارد فضای شاد شوند.

کاظمی با اشاره به سه گامی که برای بازگشایی مدارس طراحی شده است، گفت: در گام اول مدارس روستایی و عشایری و مدارس کم جمعیت به صورت حضوری بازگشایی می شوند که 45 هزار مدرسه را شامل می‌شود.

حضور دانش آموزان در مدارس کم  جمعیت روستایی و عشایری

وی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان هم تمام شده و این مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری می‌توانند با رعایت شیوه نامه ها آموزش حضوری را از اول مهر داشته باشند. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در گام دوم مدارس با جمعیت متوسط آموزش را حضوری آغاز خواهند کرد البته نحوه بازگشایی را به مدارس و مناطق تفویض اختیار کردیم گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب، زمینه بازگشایی حضوری و تدریجی را فراهم کنیم. این سیاست دولت است.

کاظمی افزود: در همه جای دنیا بیشترین خسارات را حوزه آموزش و مدارس دیده اند و آسیب های ناشی از عدم حضور به راحتی جبران نمی‌شود، به ویژه در دوران ابتدایی که اگر مهارت ها تقویت نشوند جبران آن مشکل خواهد بود. همه شاهد افت کیفیت بودیم و امید است خانواده ها کمک کنند سال تحصیلی را با کمترین حضور آغاز و با بیشترین حضور دانش آموزان به پایان ببریم.

کاظمی درباره شرایط بازگشایی مدارس بیان کرد: برآورد این است که در ٣٠ درصد مدارس کشور آموزش حضوری و در ٧٠ درصد موارد مدارس مجازی باشد.

دستور رئیس جمهور برای پرداخت فوری معوقات  فرهنگیان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی نیروی انسانی و خروج بازنشستگان از سیستم اظهار کرد: بازنشستگی به معنای قطع همکاری نیست. بخشی از نیروی انسانی ما از طریق استمرار خدمت بازنشستگان تامین می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه وظیفه من پیگیری دغدغه ها و مطالبات فرهنگیان در همه بخش هاست گفت: رئیس جمهور دستور فوری درباره پرداخت معوقات دادند و حضور رئیس جمهور در شورای عالی آموزش و پرورش نیز نشان از توجه به آموزش و پرورش دارد. تاکید دارم درباره تحقق مطالبات فرهنگیان کمتر سخن بگویم، اما پیگیر هستم.

رتبه‌بندی معلمان از پیچ مهمی عبور کرد

وی همچنین ضمن اعلام اینکه رتبه بندی از پیچ مهمی عبور کرد و پس از تصویب در کمیسیون آموزش، وارد سامانه مربوط در مجلس شد عنوان کرد: برای تدوین آیین نامه برنامه داریم و از شب گذشته هماهنگی های لازم را برای تدوین آن انجام دادیم تا رتبه بندی در سقف اعتبارات پیش بینی شده بودجه امسال به اجرا دربیاید. 

کاظمی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان تمام شده و واکسیناسیون دانش آموزان در حال انجام است. امسال، سال کاملا متفاوتی است. همه همت کردند و به کمک آموزش و پرورش آمدند. سرانه بهداشتی را دارند کم کم تخصیص می‌دهند و بخشی محقق شده و دارد به حساب مدارس واریز می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون ابتدایی‌ها گفت: در هیچ کجای دنیا ابتدایی ها واکسن نزده‌اند، اما در مدرسه حضور دارند. از مهمترین الزامات رعایت فاصله اجتماعی و قواعد بهداشتی است که ما قول می دهیم آن را رعایت کنیم. در اختیار مدیر مدرسه است که دانش آموزان را گروه بندی کند و حتی در مقاطع بالاتر پس از واکسیناسیون نیز رعایت قواعد بهداشتی و فاصله اجتماعی الزامی است.

حضور یک میلیون و 630 هزار کلاس اولی در مدارس

همچنین کاظمی در جشن شکوفه ها و غنچه ها با بیان اینکه یک میلیون و ۶۳۰ هزار کلاس اولی در مدارس کشور امروز حضور پیدا کردند و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: امیدواریم حضور شما در مدارس هرروز پررنگ تر شود و با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم بیشتر از فضای آموزشی استفاده کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش پس از نواختن  زنگ مهر بیان کرد:  روزهای سختی را پشت سرگذراندیم و تلاش کردیم در دوسال اخیر امر آموزش و پرورش دنبال شود و خوشحالیم که امروز زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده است. در سراسر کشور تمهیدات لازم برای تامین امنیت و سلامت دانش آموزان به کار گرفته شده و تلاش می کنیم از دو طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی و همچنین حضور برنامه ریزی شده در قالب آموزش ترکیبی، آموزش سال تحصیلی با کیفیت تری را تجربه کنیم.

کاظمی با اشاره به آسیب های ناشی از کرونا به حوزه آموزش و سایر حوزه ها بیان کرد: در این میان آموزش بیشترین آسیب ها را دید و امید است با برنامه طراحی شده برای امسال، زمینه استمرار آموزش ها به صورت حضوری و تدریجی فراهم و دنبال کنیم.

بازگشایی مدارس بازگشت به زندگی عادی است

در ادامه رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز سرآغاز امیدواری به روزهایی بهتر برای کودکان و تمام مردم این سرزمین است و نوید می دهد که دوباره داریم به زندگی برمی‌گردیم، مدرسه یعنی زندگی.

وی افزود: امیدوارم با بازگشت تدریجی به مدارس شاهد بازگشت نظم و آرامش به جامعه باشیم. از همکاران فرهنگی و خانواده ها قدردانی می کنم. هرچند فرهنگیان چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشتند، اما هیچ چیز طعم و رنگ حضور در مدرسه را ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
سه سال قبل 1 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج دخترم برام ثبت کردن.هنوز که هنوزه خبری ازش ندارم.اگه همان سال میدادن حداقل پول یک ماشین لباسشویی میشد.امسال هم اگر اگر اگر بدن فقط پول ال سی دی گوشی ام میشه که پارسال شکسته
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
مشکلات طرح رتبه بندی :
پیش بینی بار مالی! اجرا نشدن 80 درصد هیات علمی دانشگاه!! شرایط ارتقا در 5 سال!! حداقل سال برای معلم سرآمد و استاد معلم! حذف همترازی با استادیار دانشگاه و بالاتر! افزایش 25 تا 5 درصد!!! و سایر موارد. مجلس و دولت بداند این طرح مورد انتظار فرهنگیان نیست و قطعا مشکلات را حل نخواهد کرد! این طرح باید اصلاح و درست اجرا شود همان طور که رئیس جمهور وعده داد مشکل فرهنگیان برای همیشه حل شود! با این طرح راه به جایی نخواهیم برد و انگار 50 درصد فوق العاده ویژه اجرا میشه!!
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
روی صحبتم با اوناییکه همیشه میگن معلمها چکار میکنن اولا اگر کار نمیکنن خب همون آبدارچی رو ببرن سر کلاس درس بده یا اصلا کلا شغل معلمی رو حذف کنید چی شد همه شغل ها کارشون سنگین بجز معلم ها یکم انصاف هم خوبه یه کم دور و اطرافتون رو نگاه کنید بخدا بعضی شغل ها نه تنها منفعتی ندارن خیلی هم بیشتر از خیلیها حقوق دارن پس کلا مدارس و شغلی بنام معلمی رو حذف کنید و اینقدر بچه هاتون رو برای رفتن به تربیت معلم تشویق نکنید تو مملکت ما ماشاالله میبینید که طی این دوسال تمام بچه ها بدون معلم ها نخبه شدن و اصلا هم علاف کوچه و بازار نیستن و انگیزه علم آموزیشون زیاد شده انشاالله شغل معلمی که حذف بشه بخور و بخواب ما معلم ها کم میشه و مملکت ما هم کلا خودجوشن
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بچه ها ناقلان اصلی کرونان
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
هر دولت اومده واسه معلمها سنگ تموم گذاشته بیچاره کارگرها که کلا فراموش شدن پس شما ناشکری نکنید حقوقتون سرجاش هرسالم زیاد میشه عیدی هم که میگیرین پس دیگه حرف نزنید لطفا
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
به نام خداوند متعال
اگر رتبه بندی معلمان تصویب شود قرار است از31شهریور اجرایی شود امامدت زیادی می گفتندازفروردین1400اجرایی می شوداین باعث می شود6ماه حقوق تمام معلمان و حق معلمانی که به هر دلیل در این 6ماه بازنشسته شده اند ضایع شود. نمایندگان محترم مجلس زمان اجرای رتبه بندی را از اول فروردین 1400قراردهند
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پاداشی که بایک سال تاخیر پرداخت شود بااین تورم کاملا بی ارزش شده همانطور که بانک ها جریمه دیرکرد اقساط را می گیرند شما هم دیرکرد دیرپرداخت کردن مطالبات فرهنگیان را بپردازید
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دانش آموزان در آموزش حضوری فقط به فکر خوش گذرانی در مدرسه هستن و اینکه زنگ تفریح چی بریزن تو شکمشون.
و دبیر هم میاد و 4 تا خاطره و جوک میگه و کلاس ها تموم میشه.
در دبیرستان های پسرانه هم که دعوا هم رو اعصابه
4 تا بچه روح و روان بقیه رو بهم میزنن.
برای همینه که دانش آموزان از آموزش مجازی استقبال کردن.

فقط مجازی و آنلاین. تموم شد و رفت
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فقط آنلاین
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خب خداروشکر که آنلاینه
این طوری مرگ و میر هم کمتر میشه.
فعلا روزی به طور عادی دارین 700 تا کشته میدیم. وای اگر مدارس هم باز بشه.
که در کلاس های خفه و دربسته و کوچیک 20 نفر نفس میکشن.
واویلا
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا درست گفتی . تمام مشکلات فعلی مردم از همین "معلمین همیشه ناراضی" است . ما گرانی را میتونیم تحمل کنیم ولی معلمها رو نه .
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما مطمئنا سواد نداری یا اینکه حضور معلم را درک نکردی!! که در رابطه با معلم اینطوری صحبت کنی ! بگفته پیامبر اکرم به احترام پدر و معلمت از جایت برخیز هرچند در مقام وزارت باشی !!!
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
معلمها اگر خیلی فکر میکنن عالم هستن برن با علمشون کارکنن و پول دربیارن چرا برای چند میلیون پول دولتی التماس میکنن ؟ اتفاقا علم ندارن فقط بلدن تو آژانس کار کنن یا مغازه بزنن !
احترام دانش آموزان از روی ترسه . نمره رو حذف کنید اون وقت خواهید دید که در بین معلمان فقط اندکی از آنها شایسته احترام هستند !
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دوحالت داره یا مدارس غیرانتفاعی هستن یا دولتی.در هر صورتی هم ۹۰ درصد آموزش برعهده پدرمادره.در این دوسال که هیچی آموزش ندیدن .شهریه دادیم مالیات دادیم روزی ۴ ساعت هم وقت واسه یاددادن بچه گذاشتیم
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حق معلمان بیشتر از این چیزهاست!! متاسفانه مردم باور ندارند معلمان جوان 3 تا 5 میلیون می گیرند!! دوست عزیز خسته نشدی از بس ضد معلمان نوشتی!! خب اگر بیشتر میدادند که این همه معلم معترض نبود!! چرا دیگر اقشار اعتراض ندارن! چون بیشتر می گیرند!! متاسفانه هر وقت میگن اضافه میشه 200 تومن میدهند 0ه فایده داره!! پرستار 10 میلیون! استاد دانشگاه 50 میلیون!! آبدارچی بانک 15 میلیون!! پتروشیمی 12 میلیون!! مدیران ارشد 20 30 میلیون!! بهورز 8 میلیون با مدرک دیپلم! کارمند زندان 18 میلیون پدر دوستم نظامی هست 9 میلیون پدر یکیشان پاسدار 18 میلیون آن وقت یک جوان زیر 10 سال خدمت با مدرک فوق لیسانس و دکتری از بهترین دانشگاه ها و با رتبه خوب معلم شده و باید 4 میلیون بگیرد؟! این کجاش انصاف!! در ضمن کسانی که میگن معلم مگر کی تربیت کرده همین پزشک و مهندس و پرستار و... چشمتان باز کنید!! خودتان با معلم مقایسه نکنید!! این افزایش ها فقط به خاطر اول مهر آن هم بعد از چند ماه تازه 200 تومن!! باهاش میشه یک کیلو گوشت خرید!! چقدر حسادت چقدر تهمت دست بردارید
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حرف حق را گفتی تو کشورهای دیگه پلیس و معلم و قاضی از همه مشاغل حقوق بالاتری دارند اما تو کشور ما اول بانکی ها و شرکت نفت و...
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم گرامی : جامعه فقط دکتر و مهندس نداره که معلما دارن اسم میبرند . در جامعه دزد و قاچاقچی و خلاف کار هم هست پس چرا اینا رو تربیت نکردید ؟
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرا می گویید هفته ای یک روز!!! به ما گفتند هر روز حضوری است
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جناب کاظمی در چه ارگانی کف حقوق ۳/۵۰۰ هست جز آموزش و پرورش!!!!؟

با توجه به لزوم تامین معیشت همه معلمان طبق سند تحول بنیادین، ما معلمان خواهشمندیم ابتدا حقوق مکفی بالای خط فقر ۱۲ میلیونی را در لایحه رتبه بندی در دستور کار قرار دهید سپس نسبت به تخصیص رتبه ها مطابق با حداقل ۸۰٪ حقوق هیات علمی اقدام نمایید
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آموزش پرورش چاره ای جز مدرن سازی ساختارش نداره.حذف دروس زائد و بی مصرف.اضافه کردن دروس کاربردی.واگذار کردن دروس مذهبی به مساجد و خونواده ها و نه معلمان حقوق بگیر.تجهیز آزمایشگاه و وسایل سرمایشی گرمایشی.بالابردن بهره وری و کاهش کارمندان.افزایش کلاسهای مجازی جهت دروسی که بصورت غیرحضوری هم میشه آموزش داد
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ربته بندی را اجرا کنید در غیر اینصورت کلاس حضوری و غیر حضوری تعطیل میشه
علی
۱۳:۱۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پرداخت می شود قدیم یا جدید؟ ازاین پرداخت می شود ها در قدیم زیاد گفته شده است.
ایرانی
۱۳:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگر کلاس دومی ها رو هم هفته ای یک یا دوروز چند نفر چند نفر حضوری کنند خوب میشه پارسال که چیزی نفهمیدن یا یه سال دیگه همون کلاس اول رو بخونند خوب میشه آخه چرا میگید دوره نداریم آینده این بچه های بیچاره چی میشه نه درست میتونند بخونن یا بنویسن
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
یه ضرب المثل یهودی میگه سیر بخور ولی خودتو گرسنه نشون بده.حکایت فرهنگیان ماست.همیشه سیر و همیشه طلبکار.تنها قشری هم هستن که حق اعتصاب و اعتراض دسته جمعی دارن همه جا هم نفوذ دارن.عملکردشونم تو جامعه میبینیم اینهمه مدیر و مسئول و بیسواد حاصل زحمات ایناس
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا این نوع طرز فکر مثل شما که معلوم نیست تحت تاثیر کی و چی هستین باعث به وجود آمدن افراد بی سواد میشه.
بنده خدا معلما کجا همه جا نفوذ دارن ؟
اولین درسی که اولیا و دانش آموزان باید یاد بگیرن احترام به شأن و منزلت معلم هست.
وقتی هر کی از راه رسید خودش رو کارشناس فرض کنه و به هر قشری به هر عنوان بی حرمتی کنند نتیجه میشه افراد بی سواد.
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
تو سیر نمیشی که همیشه میای جایی که به تو مربوط نمیشه نظر میدی !
Mohammad
۱۲:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلما تا رتبه بندی اجرا نشه، سر کلاس درس نمیرن
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما ماهی یک میلیارد تومان هم به هر معلمی بدین باز اعتراض و اعتصاب میکنن و میگن ۳ میلیون میگیریم.کاش به هر شغلی بخاطر عملکردش حقوق میدادن اگر مدیرعامل تویوتا تربیت کرد یا لامبورگینی ساخت ماهی ۱۰ هزار یورو حقوق بگیره
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
قطعا مدیر عامل تویوتا و لامبورگینی ساخت و تو ندیدی. اگر دانش آموزی در شریف و یا دانشگاه تهران و یا دانشگاه های معتبر ایران با رتبه بسیار پایین پذیرفته می شود بدان که او از نظر کارایی بسیار بالاتر از مدیران عامل تویوتا و لامبورگینی است . چون کنکور ما بسیار دشوار است . کمی فکر کن بعدا حرفت را بزن . استفاده از ظرفیت ها و هدایتشان کار و وظیفه دولت هاست نه معلمان . البته شما تویوتا را نمی شناسی.فقط دیدی.
معلم
۲۲:۵۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بهتر از اونا رو تربیت کردیم و سپردیم به اساتید در دانشگاه، متاسفانه نتونستن نگه دارند .
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
چون همیشه حق با معلم هاست شما ناراحتی معلم میشدی
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
کلاس اولی ها هفته ای یکروز به مدرسه میروند.معوقه فرهنگیان پرداخت میشود.کارگران هفته ای هفت روز صبح و بعداز ظهر سر کار میروند قول میدیم حقوق ۳ ماهه فصل بهارشون که ماهی ۴ میلیونه رو تسویه کنیم.کاش عملکرد معلمامونم مثه اروپا بود زور نداشت.ادعا اروپایی عملکرد و کار پاکستانی
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
باشه حتما صبح زنگ وزیر میزنم حقوق معلمی زیر یک میلیارد نباشه
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مگرعملکرد شما هم مثل کارگر اروپا است بعدشما غیر از چهار میلیون حداقل چهار میلیون اضافه کار می گیری بن کارگری داری عیدی بالا می گیری ولی معلم فقط حقوق چهار میلیون بدون هیج مزایایی دارد واز جیب خودش باید پول ایاب وذهاب وهزینه آموزش مجازی را بدهدمن معترفم که شما وهیچ کس درشرایط فعلی نبایدحقوق زیرده میلیون بگیرد بهترین کار راه اندازی سامانه شفافیت حقوق ومزایا است تا اختلاف دریافتی ها بهتر مشخص شود
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
کاش می گفتند حقوق معلم های خرید خدمات کی پرداخت میشه
بسیجی عاشق رئیسی
۱۱:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حقوق پرداخت میشود یا پرداخت شده است خیلی تفاوت دارد
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود بر شما
من یک معلم روستا هستم چه کرونا باشد چه نباشد باید حضوری برم! متاهل و دارای 2 فرزند با پوشک و شیرخشک و کرایه نشین!! ماهیانه یک میلیون تومان کرایه ماشین میدهم تا به مدرسه برسم و روزانه 100 کیلومتر!!! با 4 میلیون حقوق!! و کلی مشکلات!! لطفا به فکر معیشت معلمان باشید مخصوصا معلمان روستا!! آموزش و پرورش نه هزینه مسکن میدهد نه ایاب و ذهاب نه سرویسی دارد نه... در ضمن 9 سال است معلم رسمی هستم! به فریاد ما معلمان برسید اوضاع خیلی وخیم است! رتبه بندی را اجرا کنید و معیشت را درست کنید
۰۰
۱۳:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
رسمی هستی و چهار میلیون میگیری
معلم
۲۲:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه از بس درباره حقوق معلمین در اخبار و ....صحبت شده ، کسی باور ندارد که حقوق بسیاری از معلمان اینقدر کم باشد . معلمان هزینه رفت و آمد و بسیاری از هزینه ها کهدر هیچ اداره ای برعهده کارمندان نیست و با آن اداره است را از جیب خودشان پرداخت می کنند . از زمان تعطیلی مدرسه و شروع آموزش حضوری نیز با وسایل شخصی و هزینه از جیب خود آموزش مجازی دادند . کاش در همین خبرگزاری بشود حکم تعدادی از معلمان را به مردم نشان داد .
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
۱۳:۵۳من معلم رسمی سی سال سابقه شش میلیون می گیرم امسال بازنشست می شوم که حقوقم زیر این مبلغ خواهدشد مدرکم لیسانس است
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
یعنی میشه مدارس باز شه
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
1 روز هم بچه ام رو نمیفرستم.
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
باشه نفرست تا هیچی یاد میگیره
فقط آخرش نگی چرا نمره های کمه