سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محقق شد؛

کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان کرونایی و احداث مسکن در بندر امام

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: حمایت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در کاهش مشکلات معیشتی و احداث مسکن مددجویی بی نظیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در نشست هم اندیشی با حضور جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: ابتلا بخش قابل توجهی از مددجویان به کرونا ویروس سبب بروز مشکلات معیشتی متعددی برای آن‌ها شد.

او با بیان اینکه در مقاطع مختلفی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به صورت داوطلبانه با اختصاص هدایای نقدی، از بروز بحران معیشتی برای مددجویان پیشگیری کرد، افزود: همچنین منابع مورد نیاز برای پیشرفت فیزیکی مسکن ۱۷۶ واحدی مددجویان این شهر اختصاص داده است.

محیط اظهار داشت: امیدواریم با پایان نصب انشعابات آب و فاضلاب از سوی شرکت آبفا، به زودی روند واگذاری این واحد‌های مسکونی به مددجویان آغاز شود، ضمن اینکه با توجه به فعالیت صندوق امداد ولایت، از این سازمان درخواست می‌شود به واسطه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی به منظور تقویت منابع مالی این صندوق مشارکت کند.

روشن، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر به تامین ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با شیوع کرونا ویژه اقشار محروم اشاره کرد و بیان داشت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی که از محل منابع مالی شورای راهبردی تامین شده، توانسته است بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش را در سطح شهرستان تامین کرده و موجبات رضایتمندی این اقشار را فراهم کند که با توجه به شرایط خاص و در آستانه بازگشایی مدارس، انتظار حمایت بیشتر صنایع را در کمک به خانواده‌های آسیب پذیر داریم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.