سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر در آذربایجان شرقی

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگر شرکت آب و برق استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محرابیان وزیر نیرو در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر  آذربایجان شرقی گفت: همه ما مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهدا هستیم، سازندگی و امنیت کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، اگر جمهوری اسلامی ایران در دنیا  می‌درخشد بواسطه تلاش شهدا و ایثارگران فراهم شده است.

او افزود: در صحنه جهاد و تلاش، وزارت نیرو همواره پیشقدم بوده است و شاهد حضور صنعتگران در صنعت آب و برق بودیم و امروز باید دقت کنیم که رسیدگی به خانواده معظم شهدا از وظایف و اولویت‌های اصلی ماست.

 غفار زاده مدیر عامل آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی به صورت ارتباط تصویری به وزیر نیرو، نقش خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مدیریت آب و برق استان را تعیین کننده و بی نظیر برشمرد و گفت: تمامی همکاران صنعت آب و برق استان تلاش می‌کنند تا سیاست‌ها و وعده‌های ارائه شده را عملیاتی کنند و رضایت مردم را فراهم آورند.

او با تاکید براینکه بحث آب شرب تبریز عنایت ویژه وزیر نیرو را می‌طلبد افزود: در تامین آب شرب و آب مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی استان، علیرغم خشکسالی خوشبختانه با کمترین آسیب پیک امسال را سپری کردیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.