سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست
بار دیگر ماه مهر از راه رسید؛ ماهی که صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه‌های آسمانی بینش و دانایی به روی دانش پژوهان آغوش گشوده می‌شود.
در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم که همچنان ویروس کرونا بر زندگی بشر سایه انداخته و محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد. هر چند با اتمام سال تحصیلی گذشته، چشم امید متولیان امر به پایان حضور این میهمان ناخوانده بود، اما به هر ترتیب ممکن این شرایط ادامه پیدا کرد و برگ‌های تقویم باز هم ورق خورد و اکنون در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم.
اگر چه امسال هم بهار تعلیم و تربیت با وجود ویروس کرونا کمی با اضطراب و نگرانی همراه است، اما با همدلی و هماهنگی دانش آموزان، والدین، معلمان و مسئولان، می‌توان همچون سال گذشته به سلامت بر این مشکل فائق آمد.
اینجانب ضمن تشکر از زحمات و ازخودگذشتگی‌های تمامی معلمان در طول سال تحصیلی گذشته و همراهی و شکیبایی خانواده‌ها آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ را به پویندگان طریق علم و معرفت، معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
امید است در سال تحصیلی جدید در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و بسط امید در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم.

حمیدرضا رخشانی 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.