سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۱۵ هزار دز واکسن کرونا در اندیکا

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: تاکنون ۱۰ هزار نفر در این شهرستان دز اول و ۵ هزار نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کاظمی رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: ۱۵ هزار دز واکسن کرونا تاکنون به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است.

او با بیان اینکه جمعیت هدف در اندیکا ۳۴ هزار نفر هستند که تاکنون ۱۰ هزار نفر در این شهرستان دز اول و ۵ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند، افزود: تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف از سوی ۵۵ تیم همچنان ادامه دارد و هماهنگی خوبی در این زمینه در شهرستان اندیکا ایجاد شده است.

کاظمی بیان داشت: دلیل سرعت کم واکسیناسیون در اندیکا استقرار عشایر در مناطق ییلاقی استان‌های همجوار است که با آغاز کوچ پاییزه، واکسیناسیون آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به انجام واکسیناسیون به جامعه هدف در این شهرستان، از تمامی ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شده و واکسیناسیون جمعیت هدف حدود ۵۰ منطقه عشایری را انجام دادیم.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم توجه ویژه نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مردم خواست تا همچنان اصول بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده اقدام کنند.

اندیکا با ۸۰ هزار نفرجمعیت در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.