سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سال تحصیلی جدید در هرمزگان

سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ شکوفه‌ها امروز پنجشنبه در مدارس هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ایرج بیت الهی، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان  با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها امروز در مدارس هرمزگان برگزار شد،گفت: از روز شنبه ۳ مهر مدارس برای مناطق کم جمعیت روستایی و عشایر به صورت حضوری بازگشایی می‌شود.

ایرج بیت الهی افزود: دانش آموزان در مدارس با جمعیت متوسط و پر جمعیت نیز به تدریج از اول آبان  به صورت ترکیبی در مدارس حضور می یابند.


بیشتر بخوانید


او گفت: دانش آموزان در مدارس با جمعیت متوسط و پر جمعیت گروه بندی می‌شوند و در گروه‌های ۱۵ تا ۲۰ نفره ۲ تا سه روز به مدرسه می‌روند و مابقی روز‌ها آموزش از طریق شبکه شاد و به صورت  مجازی است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: خانواده‌ها در خصوص واکسیناسیون معلمان نگرانی نداشته باشند. واکسن بیشتر فرهنگیان تزریق شده است.

بیت الهی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز افزود: ۲ مرکز تجمیعی در استان برای این کار راه اندازی شده و از اول مهر ماه دانش آموزان پایه ۱۲ یعنی متولدان ۱۳۷۳ به قبل واکسین کرونا دریافت می‌کنند.

او گفت: کار واکسیناسیون بقیه دانش آموزان را برابر با اعلام وزارت بهداشت تا پایان مهرماه یا حداکثر نیمه اول آبان می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: جشن شکوفه ها ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.