سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم میهمانی لاله‌هادر البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۵۸ گلزار شهید و ۴۰ مزار شهید گمنام  البرز خبر داد و گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون ادوار گذشته فردا ۱ مهرماه در ۱۵۸ گلزار مطهر شهدا و ۴۰ مزار شهید گمنام این  استان با حضور پرشکوه امت انقلابی و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: مراسم متمرکز این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان لشگری و کشوری و امت شهیدپرور  البرز، با سخنرانی یکی از معاونان رئیس‌جمهور در امام‌زاده محمد(ع) برگزار می شود.

رستمیان گفت: امت شهیدپرور با حضور خود در گلزار‌های شهدا ضمن تکریم مقام شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/ ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.