سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیح مدیر عامل شرکت گاز گلستان در رابطه با قطعی گاز

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در رابطه با وضعیت گازرسانی در پاییز و زمستان امسال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی طالبی مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: با همراهی و مساعدت مشترکین، هموطنان گرامی اطمینان داشته باشند گاز هیچ مشترک خانگی قطع نخواهد شد.

او افزود: اولویت مصرف گاز در ایام سرد سال، تامین گاز بخش خانگی است و درصورت مواجهه احتمالی با افت فشار، این شرکت در وهله نخست محدودیت مصرف برای نیروگاه‌ها و سپس صنایع پرمصرف را اعمال خواهد کرد.

طالبی ادامه داد: این واحد‌ها باید ذخیره سوخت ایام را از همین حالا برای خود فراهم کنند.

او افزود: درآستانه فصل پائیز قرارداریم و هوا رفته رفته درحال سرد شدن است، از مشترکین تقاضا داریم تا همچون سنوات گذشته با رعایت تمام موارد ایمنی و فنی در راه اندازی وسایل گاز سوز با مدیریت بهینه مصرف گاز، این شرکت را در زمینه استمرار جریان گاز رسانی یاری کنند.

طالبی ادامه داد: درطول سال با توسعه گازرسانی و جذب مشترکین جدید دربخش‌های مختلف بویژه بخش صنعت، حجم مصرف گازکشور و استان نسبت به سال قبل بیشترشده است؛ براین اساس به منظور استمرارجریان گاز، نیازاست مشترکین  در ایام سرد سال با رعایت الگو‌های مصرف و اعمال چند کار ساده، مصرف گاز خود را کاهش داده تا موازنه تولید و مصرف حفظ شود.

او گفت: علاوه بر موارد فوق، هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز برای تامین سوخت جایگزین گازبرای مصارف صنعتی انجام شده است و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.