سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب شرق ارتش:

نیروهای مسلح اجازه کوچکترین تحرکی را به بیگانگان نخواهند داد

امیر غلامعلیان گفت: نیرو‌های مسلح ما امروز باروحیه ولایت پذیری و فرهنگ عاشورایی در اوج آمادگی و اقتدار هستند و اجازه کوچکترین تحرکی را به بیگانگان نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر غلامعلیان، فرمانده ارشد ارتش در جنوب شرق کشور امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آیین تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت ارتش درکرمان که در پایگاه آموزشی ۰۵ کرمان برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور اوج عزت آفرینی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی براینکه نسل جوان به عنوان طلایه داران گام دوم انقلاب هستند افزود:رویداد‌های ۸سال دفاع مقدس را باید برای جوانان بازگو کنیم تا شکاف نسلی اتفاق نیفتد.

فرمانده ارشد ارتش در جنوب شرق کشور تصریح کرد: بهترین مکان‌ها برای انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس برای جوانان و سربازان همین پایگاه‌های آموزشی ارتش است و فرماندهان باید گنجینه دفاع مقدس را بیرون بیاورند و درجلسات و کلاس‌ها به جوانان منتقل کنند.

امیر غلامعلیان ادامه داد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت دوران دفاع مقدس یک ارتش ولایمتدار و پا در رکاب است و به رغم وظیفه ذاتی خشن با قلبی مهربان و رئوف در تمام بحران‌ها درکنار مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب شرق ارتش گفت: نیرو‌های مسلح ما امروز باروحیه ولایت پذیری و فرهنگ عاشورایی در اوج آمادگی و اقتدار هستند و اجازه کوچکترین تحرکی را به بیگانگان نخواهند داد.

امیر غلامعلیان افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایشات مختلف خود، امروز ارتش را شجره طیبه و گنجینه‌ای از ارزش‌های اسلامی و متدین‌تر از همیشه می‌داند که این سند افتخاری است که در تارک ارتش جمهوری اسلامی می‌درخشد و ما ارتشیان افتخار سربازی را در زیر بیرق حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) داریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.