سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان یزد:

حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس، یادآور پایداری شهیدان و جانبازان است

دهشیری گفت: حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس یادآور اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

انا فتحنا لک فتحا مبینا
دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس یادآور پایداری، رادمردی و رشادتهای شهیدان، جانبازان، ایثاگران و آزادگان و نماد اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و استقلال، عزت و آزادی این مرز و بوم در برابر هجوم همه جانبه شیاطین و جبهه استکبار است.

ملت بزرگی که با اتکال به خداوند متعال و توسل به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر کربلا و عاشورا و پیروی از ولایت؛ در آن هشت سال به جهانیان ثابت کرد که با دستان خالی و با سلاح ایمان، خودباوری و روحیه جهادی می‌توان پشت همه ابرقدرت‌ها را به خاک مالید و ایران اسلامی را به نقطه‌ای از پیشرفت و اقتدار رساند که همه قدرت‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار فرار را بر قرار ترجیح دهد و در برابر اقتدار دفاعی ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورند.

اینک در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس که با ایام اربعین حسینی مقارن گشته و با سپری کردن سخت‌ترین سال‌ها به ویژه تهدیدات امنیتی و اقتصادی از داعش گرفته تا تحریم و نفوذ و فشار‌های اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی و... باز این ملت بزرگ ایران است که با تقدیم شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها هنوز درخت انقلاب را آبیاری می‌کند و تحت رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نغمه ما می‌توانیم و ما مقتدریم را سر داده و همه توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان و بدخواهان را در هم می‌شکند؛ و این همه ممکن نبود جز با روحیه بسیجی و فرهنگ ناب برخاسته از حماسه دفاع مقدس که همچون اکسیری حیات بخش و چراغی درخشان فراروی مسیر رشد و پیشرفت و توسعه و تعالی و اقتدار روزافزون کشور است و باید از آن روحیه و تجارب به نحو احسن استفاده نمود.

اینجانب فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به ساحت حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بسیجیان و مجموعه خدوم قضایی و حقوقی استان تبریک عرض می‌نمایم و سعادت، سربلندی و سلامت همگان و توفیق خدمتگزاری صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

غلامعلی دهشیری/رئیس کل دادگستری استان یزد

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.