سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش شادگان:

بیش از ۳۸ هزار دانش آموز شادگانی در کلاس درس می‌نشینند

فاضلی گفت: سال تحصیلی جدید با حضور ۳۸ هزار و ۵۸۲ دانش آموز شادگانی آغاز می‌شود.

سید صالح فاضلی، مدیر آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به در پیش بودن فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و حضور ۳۸ هزار و ۵۸۲ دانش آموز در مدارس شهرستان، شور و نشاط اجتماعی تازه‌ای در جامعه ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش‌ها به صورت مجازی و در ادامه به صورت حضوری خواهد بود، افزود: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان طبق مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا پس از واکسیناسیون دانش آموزان و با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

فاضلی با بیان اینکه مدارس به صورت کوچک، متوسط و بزرگ براساس جمعیت دانش آموزی تقسیم بندی شده‌اند که به تدریج در کنار آموزش مجازی، به صورت حضوری هم کلاس‌های درس با جمعیت کم برگزار خواهند شد، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است که از آن جمله می‌توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش‌آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان تصریح کرد: با روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان شرایط مساعدی برای حضور در مدارس این شهرستان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.