سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس جنوب غرب خوزستان همگام با بیماران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: اورژانس جنوب غرب خوزستان امسال بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خدمت رسانی را به شهروندان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جنوب غرب خوزستان در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و بیش از ۱۲ هزار  و ۵۰۰ خدمت رسانی خدمت رسانی انجام شده است.

او تعداد ماموریت‌های امسال اورژانس را ۱۲ هزار و ۶۷۸ مورد اعلام کرد که ۲ هزار و ۹۱۱ مورد تصادفی و ۹ هزار و ۷۶۷ مورد غیر تصادفی بوده است.

دکتر نقیبی افزود:اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مجموع ۳ شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان دارای ۱۱ پایگاه شهری و ۱۹ پایگاه جاده‌ای می‌باشد، همچنین این مرکز مدیریت دارای ۳۲ دستگاه آمبولانس یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس می‌باشد.

او ادامه داد: بنا به گزارش واحد دیسپچ ۷ هزار و ۲۰ مورد ماموریت در شهرستان آبادان، ۳هزار و ۹۱۶ مورد ماموریت شهرستان خرمشهر و ۱ هزار ۷۴۲ مورد ماموریت نیز در شهرستان شادگان صورت گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان از کاهش مزاحمت‌های تلفنی با سامانه ۱۱۵ نسبت به مدت مشابه شش ماهه گذشته خبر داد و بیان کرد: از مجموع ۴۹ هزار و ۵۹۰ تماس که در ۶ ماهه آغازین سال با مرکز ارتباطات اورژانس (دیسپچ) برقرار شده است حدود ۳ هزار ۷۰۰ از آن‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در آخر بیان نمود با اعلام پیوستن ۱۵ نفر به نیروی انسانی اورژانس ۱۱۵، ۶ ماهه امسال اضافه شده است از اختصاص مجوز استخدام این مرکز با ظرفیتی مطلوب تا پایان سال خبر داد که بر اساس آن نیرو‌های بیشتری به این مجموعه اضافه خواهند شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.