سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی کردستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و ولایت مدار استان کردستان و همکاران خدوم و سخت کوش انتظامی استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت آغاز هفته دفتع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.درمتن پیام سردار آزادی آمده است:«دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آن‌ها جاودانه شد.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلشحور ایران، در حفظ و اعتلاى نظام مقدس اسلامى و حراست از مرزهاى عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکى از حساس‌ترین و بارزترین برهه اى از حیات راستین این ملت، همچون نگینى، تا همیشه زمان، برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایدارى آزادگان جهان مى درخشد و اهتمام و تلاش در عرصه هاى گوناگون حفظ و پاسدارى از آن ارزش‌ها و والایی ها، نیز به همان میزان مقدس و در خور ارج نهادن است.

اینجانب، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کردستان و همکاران خوبم در انتظامی استان تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه سار رحمت الهی و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظل) موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.