سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرمرد‌های تنها طعمه زن جوان برای سرقت

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر که مردان میان سال تنها را طعمه خود برای سرقت قرار می‌داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در پی شکایت مرد میانسال به دلیل سرقت طلا و پول هایش توسط زن جوانی، تحقیقات توسط کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته شاکی اعلام کرد که با زن جوانی در ترمینال آشنا شدم، وی مدعی بود که جا و مکانی ندارد و بی خانمان است، چون جایی برای ماندن نداشت، او را به خانه ام دعوت کردم، اما زمانی که «سمیه» وارد خانه ام شد از فرصت استفاده کرد و داخل چای داروی بی هوشی ریخت و من بی هوش شدم، وقتی به هوش آمدم متوجه سرقت طلا و پول‌های داخل خانه ام شدم.

سرهنگ گودرزی گفت: در بررسی‌ها کارآگاهان با شکایتی مشابه در محدوده پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت مواجه شدند؛ باتوجه به شگرد و شیوه مشابه سرقت‌ها و از آنجایی که هر دو شاکی مردان تنها و میانسال بودند این احتمال از سوی تیم تحقیق مطرح شد که سرقت‌ها از سوی یک نفر صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مخفیگاه زن جوان در محدوده میدان شوش شده و متهم را بازداشت کردند.

وی افزود: «سمیه» در تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های سریالی به این شیوه در شهرستان‌های شیراز، مشهد، دماوند، ... و تهران اعتراف کرد و اعلام کرد وقتی از همسرم جدا شدم از شهرستان به تهران آمدم، چون راهی برای کسب درآمد نمی‌شناختم، تصمیم گرفتم مانند فیلم‌ها به سراغ مردان میانسال و تنها بروم و به این بهانه که جایی برای ماندن ندارم وارد خانه شان شده و در فرصتی مناسب و ریختن داروی بیهوشی در چای، نقشه سرقتم را اجرا کنم.

به گفته رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت طلا ، بیهوش شدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
هیچ راهی بهتراز راه راست برای یک انسان نیست زندگی ساده و نان با شرف هیچ چیزی بهتر نیست من اینا رو به بچه هام اموختم و الان میبینم که همین رفتار خوشبختی فرزندان میشه مادران فرزندان را به راه راست هدایت کنیین تا عکسشون یه ادم موفق همه جا باشه نه یه ادم که سرقتی یا ادمکش باشه