سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا، آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی در کرمان

سرهنگ کشتکار با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان گفت: روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اسماعیل کشتکار، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی و پلیس استان کرمان، واحد انجام واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان از فردا چهارشنبه ۳۱ شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

او افزود: این واحد در ضلع جنوبی پارک مادر مستقر و ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور مسئولان آغاز به کار خواهد کرد و بدون فوت وقت پس از راه اندازی آماده انجام واکسیناسیون شهروندان به شکل خودرویی است. 

سرهنگ کشتکار منظور از واکسیناسیون خودرویی را این گونه بیان کرد که راننده و سرنشینان آقا یا خانم درون خودرو‌های خود بدون نیاز به پیاده شدن طی فرآیند‌هایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده واکسینه می‌شوند.

او تصریح کرد: مسیر تعین شده برای ورود خودرو‌ها از سمت کوچه شماره ۶ خیابان شفا و بزرگراه امام رضا (ع) خواهد بود که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با رعایت انضباط ترافیکی از این ظرفیت مطلوب برای انجام واکسیناسیون کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.