سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با چند راهکار ساده، قدرت آنتن دهی مودم وای فای را چند برابر کنید!

برخی عوامل مانع سیگنال دهی و ایجاد اختلال در مودم‌های وای فای می‌شوند که در این گزارش به آن‌ها پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت ۲۴، بسیاری از افراد از مشکل ضعیف بودن سیگنال وای فای در خانه رنج می‌برند و این می‌تواند نتیجه برخی موانع باشد که در آنتن دهی تداخل ایجاد می‌کند. برخی از اشتباهاتی که سیگنال وای فای را در خانه ضعیف می‌کند به همراه نکاتی که برای بهبود قدرت سیگنال دهی بهتر است بدانید در ادامه آمده است.

مودم وای فای را از لامپ دور کنید

دور کردن لامپ ها و سایر ابزار‌ها از نزدیکی مودم می‌تواند قدرت سیگنال را بهبود بخشد و همه این‌ها مربوط به امواج تشعشعی است.

مودم وای فای شما سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به دستگاه‌های شما ارسال می‌کند تا به اینترنت متصل شوند، اما سیگنال‌های دیگر می‌توانند آن‌ها را مختل کنند. دستگاه‌هایی مانند یخچال یا لامپ‌ها، امواج الکترومغناطیسی خود را ارسال می‌کنند که باعث ایجاد اختلال در سیگنال‌دهی می‌شوند.

از مایکروویو استفاده نکنید

مایکروویو یکی از مهمترین مختل کننده‌های سیگنال است؛ زیرا مقدار زیادی تابش الکترومغناطیسی را ساطع می‌کند؛ بنابراین هنگام برقراری تماس‌های ویدئویی یا انجام کار‌های مهم آنلاین از مایکروویو استفاده نکنید.

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که به جای تلفن همراه از تلفن ثابت برای برقراری تماس استفاده کنید تا میزان سیگنال دهی تغییر نکند.

مودم را جابجا کنید

برای افزایش سرعت اینترنت در خانه، مودم را به مکان بهتری منتقل کنید. انتقال آن از کف به یک میز یا قفسه‌ای که کمی ارتفاع دارد می‌تواند به بهبود سیگنال دهی کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
در مورد بهره وری مودم ثابت چند نکته تخصصی ذکر نشده که میگن
۱.تنظیم کانال مودم در با بررسی تمامی جوانب توسط نرم افزارهای وایفای انالیز،بعلت استفاده روز افزون از مودم نداخل سیگنال عادیترین علل کم شدن کیفیت سرعت و آنتن دهی وایفا می‌باشد
۲.تنظیم مودم برروی باندهای ۴۰ گیگاهرتز بهترین انتخاب می‌باشد
۳.فاصله مودم از دیوارها و زمین،بهترین حالت تا ۴۰سانتیمتر ،علت برگشت سیگنال به همان سیگنال ارسالی خود مودم که باعث کاری پایین میشود.این حالت موجب می‌شود مدار داخلی وایفا ایجاد حرارت بالا می‌شود.
۴.به حتم پر ایرادترین علتی که هم سرعت و آنتن دهی را بی کیفیت میکند به تلفنهای بیسیم مربوط است.علت باند فرکانسی گوشیهای بیسیم تلفن ثابت در طراحی و انتخاب باند غرکانسی می‌باشد.بهترین راه امتحان خاموش کردن تلفنهتی بیسیم و تست مودم
۵.برای بالا بردن سرعت اینترنت اولین پریز تلفن ورودی سیم تلفن را برای وصل نمودن مودم انتخاب کرده و انتخاب کمترین پریز تلفن در مسیر محدوده تلفن
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
پس سرعتش چی؟ خخخ
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چشم بسته غیب گفتن
ناشناس
۱۷:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دنیا دنیای تغییرات است و کسی نمی‌تواند جلوی پیشرفت علمی را بگیرد
محمد
۱۶:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
خیلی چرت بود
محمد
۰۳:۱۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خیلی
ناشناس
۱۵:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۵:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اینها برای رفع موانع بود نه افزایش قدرت
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
بهره بردیم.
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مرسی