سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزیده:با وجود شرایط سخت قهرمان جام ملت‌های والیبال آسیا شدیم

مربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص مسابقات جام ملت‌های والیبال آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

عظیم جزیده، مربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قهرمانی تیم ملی والیبال را در جام ملت های آسیا به مردم ایران تبریک می‌گویم. این قهرمانی حاصل تلاش کادر فنی ایرانی تیم ملی بود. ما پس از مسابقات المپیک  ۲۰۲۰ توکیو از لحاظ روحی و روانی رو بازیکنان کار کردیم و حتی تمرینات را نیز تغییر دادیم و خدا را شکر که توانستیم در جام ملت‌های آسیا موفق شویم.

او در خصوص مصدومیت صابر کاظمی گفت: شرایط  بازی کردن صابر کاظمی و میثم صالحی در جام ملت‌ها ۵۰-۵۰ بود، اما کادر پزشکی تیم ملی تمام تلاش خود را کرده اند و در عرض ۲۴ ساعت کاظمی را به مسابقه فینال رساندند. همه اعضای تیم اعم از کادر فنی، بازیکنان، سرپرست و کادر پزشکی فعل خواستن را صرف کردند و در عرض ۲۵ روز موفق شدیم، تیم ملی را قهرمان جام ملت ها  کنیم.

جزیده درباره شرایط میزبانی ژاپن در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: شرایط میزبانی ژاپنی‌ها همیشه زبانزد بود، اما متاسفانه سیستم کمک داور ویدیویی این مسابقات قدیمی بود و این مسئله بسیار تعجب برانگیز بود. از لحاظ تغذیه نیز بازیکنان دچار مشکل بودند و شرایط سختی را در ژاپن داشتیم و خوشبختانه با قهرمان شدن در جام ملت‌ها تمام این سختی‌ها فراموش شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضایی
۱۶:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دمتون گرم