سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت همکاری تمام سازمان ها برای ارتقاءیافتن موزه دفاع مقدس اصفهان

استاندار اصفهان گفت: ارتقاء و بهبود وضعیت موزه دفاع مقدس اصفهان مستلزم هماهنگی و همکاری تمام سازمان های مربوطه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اصفهان در محل موزه دفاع مقدس، با تأکید بر رشد و پیشرفت این موزه توأم با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به‌ویژه نظامی و انتظامی با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: همگان باید برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان، قدردانی از کسانی است که موجب آزادی و سرافرازی کشور و مردم شدند و از این فرصت‌ها باید استفاده شود.

همچنین در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و در آن از یک‌میلیون ایثارگر، جانباز، آزاده و رزمنده پیشکسوت تقدیر به عمل می‌آید.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی ادامه داد: سهمیه استان اصفهان در این مراسم ۵۰ هزار نفر است که بصورت نمادین از شماری از این عزیزان تجلیل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امسال این مراسم همچون سال قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت محدودتری برگزار شد.

مرحله اول موزه دفاع مقدس اصفهان با برپایی نمایشگاه نقش استان و دستگاه‌های مختلف در دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس سال ۹۹ بهره‌برداری شد.

بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و برای دفاع از حریم ولایت تقدیم انقلاب اسلامی شده است و ۵۰ هزار جانباز و سه هزار و ۵۰۰ آزاده نیز در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.