سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دپوی بیش از ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در خانه قاچاقچی سابقه دار

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه دار و توزیع کننده تریاک در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش و شکایات متعدد مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در جنوب تهران پرونده‌ای تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی افزود: پس ازبررسی های ابتدایی ماموران مشخص شد که متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در پایتخت است که خانه خود را تبدیل به محلی برای نگهداری موادمخدر کرده و پس از خرید مواد افیونی از قاچاقچیان نواحی مرز‌های شرقی کشور به این مکان منتقل و در پایان اقدام به توزیع آن در سطح گسترده در پایتخت می‌کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: همکارانم موفق به شناسایی آدرس دقیق مخفیگاه و انبار موادمخدر متهم شدند و شناسایی و پس از  اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم پرونده دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ماموران موفق به کشف ۱۵۰ کیلو و ۷۵۰ گرم ماده مخدر تریاک در بازرسی از مخفیگاه متهم  شدند، گفت: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و بازجویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.


بیشتر بخوانید

توزیع شیشه توسط خرده فروش سابقه دار در شرق تهران


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.