سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون کرونا با اتوبوس سیار در حاشیه شهر مهاباد آغاز شد

اتوبوس سیار واکسیناسیون به منظور رفاه حال اهالی مناطق حومه شهری و تسریع در امر تزریق واکسن به جمعیت هدف در مهاباد راه اندازی شد.

سینا باغچه‌ای مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: یک اتوبوس آمبولانس با همکاری شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت مهاباد برای ایجاد یک پایگاه سیار واکسیناسیون در این شهرستان برای رفاه حال شهروندان در مناطق مختلف شهری تجهیز شد.

وی افزود: این پایگاه سیار به مناطق مختلف شهر مراجعه کرده و شهروندانی را که تاکنون نسبت به دریافت واکسن خود مراجعه نکرده اند زیرپوشش خود برده و آن‌ها قادر خواهد بود واکسن خود را در محله خود دریافت کنند.

باغچه‌ای از افزایش ساعت کار پایگاه‌های واکسیناسیون در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: پایگاه خودرویی واکسیناسیون که به صورت ۲ شیفت فعالیت داشت منبعد به صورت ۱۶ ساعته و در اواخر شب نیز به شهروندان متقاضی، خدمات واکسن ارایه خواهد داد.

وی با بیان اینکه محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا برداشته شد و تمامی افراد بالای ۱۸ سال این شهرستان علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه می‌شوند، ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار دز واکسن در مهاباد تزریق شده که از این تعداد حدود ۸۴ هزار نفر دز اول و مابقی علاوه بر دز نخست دز دوم خود را نیز دریافت کردند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: شهروندان که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون واکسن کافی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و مشکلی در قبال کمبود واکسن در سطح شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر هفت پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان راه اندازی شده و یک پایگاه نیز به صورت خودرویی نسبت به تزریق شهروندان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.