سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری سمنان

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان سمنان بر ضرورت پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری سمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حجت الاسلام عین الکمال سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه اولین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش مناطق جدید بافت‌های ناکارآمد شهری گفت: یکی از اولویت‌های قوه قضاییه در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از از وقوع جرم، بررسی و توجه به بخش‌های آسیب پذیر از جهت زیست محیطی است.

او  افزود: بافت‌های ناکارآمد و حاشیه شهر‌ها باتوجه به شرایطی که دارند نیازمند توجه ویژه هستند.

به گفته حجت الاسلام عین الکمال، در برنامه‌های امسال، توانمند سازی و پیش بینی و پیشگیری از رشد و توسعه بافت‌های ناکارآمد در حاشیه شهر‌ها برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز اولین جلسه این کارگروه تشکیل شده است گفت: دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه به حاشیه نشینی و آسیب‌های احتمالی در این بخش داشته باشند و اقدامات لازم انجام شود.

او ادامه داد: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت حاشیه نشینی در استان و روستا‌های حریم شهرستان سمنان که در خطر گسترش و الحاق به شهر‌ها هستند از سوی دستگاه‌های متولی ارائه شد.

در این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون رفع عوامل تسهیل کننده وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر انجام و تصمیماتی در خصوص تشکیل یک گروه سازش محله‌ای در یک محله دارای بافت ناکارآمد اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.