سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله جدید واکسن وارد منطقه جنوب غرب خوزستان می شود

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: امروز محموله ی جدید واکسن وارد منطقه جنوب غرب خوزستان می شود.

ساسان قربانی، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در واکنش به گلایه شهروندان نسبت به کمبود واکسن برکت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: امروز محموله‌ی جدید واکسن به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده می‌شود که ۴۵ هزار دز واکسن سینوفارم و ۵ هزار دز واکسن برکت در آن وجود دارد و به این ترتیب کمبود واکسن برکت در منطقه جنوب غرب خوزستان برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها به افراد بالای ۱۸ سال واکسن تزریق می‌شود در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان متولد مهر سال ۱۳۸۲ تا مهر ۱۳۸۳ در سامانه واکسیناسیون آغاز شده است و احتمال می‌رود شنبه اولین روز تزریق واکسن سینوفارم به این گروه از افراد باشد.

او افزود: دیروز تزریق واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان ۳۶۰۴ دز بود که سهم آبادان از این تعداد ۲ هزار و ۵۲ عدد، خرمشهر یک هزار و ۱۲۳ عدد و در شادگان نیز ۴۲۹ دز گزارش شده است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۶۱ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال در جنوب غرب دز اول واکسن و ۲۱ درصد  نیز هر دو دز را دریافت کرده اند که آبادانی‌ها در این امر پیشگام بودند.

قربانی مجموع واکسن‌های تزریق شده دز اول از ابتدای واکسیناسیون تا کنون در منطقه را ۱۶۱ هزار و ۸۵۷ مورد خواند و از تزریق ۸۷ هزار و ۵۴ واکسن نیز در نوبت دوم خبر داد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.