سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین‌نامه محوریت‌بخشی به امام مسجد در بوشهر تدوین می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در راستای سند جامع مساجد، آیین‌نامه محوریت‌بخشی به امام مسجد در این استان تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست شورای تبلیغ استان بیان کرد: بوشهر تنها استانی است که سند جامع مساجد در آن تدوین و تصویب شده است و در حال تدوین آیین‌نامه‌های این سند هستیم.

او افزود: اکنون فرصتی طلایی است که محوریت‌بخشی به امام مسجد به عنوان یکی از این آیین‌نامه‌ها، تایید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: اگر آیین‌نامه محوریت بخشی به امام مسجد در شورای عالی مساجد ارائه شود، پس از آن‌که در این شورا به عنوان آیین‌نامه مصوب شد، قابلیت اجرایی خواهد داشت.

طاهری عنوان کرد: آشنایی کسانی که در نهاد‌های دیگر متولی امر مسجد هستند، با فعالیت‌ها و ماموریت‌هایی که در حال انجام است و در نهایت، همگرایی بیشتر برای نزدیک‌تر شدن به اهدافی که در سند جامع مساجد استان ذکر شده محورهای نشست شورای تبلیغ بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های مرتبط با حوزه مسجد که در دستور کار بنیاد هدایت قرار دارد، گفت: مباحثی که در امور مساجد، اوقاف و سایر مجموعه‌های مرتبط با مسجد، به عنوان سند تدوین شده با آنچه که به عنوان ماموریت بنیاد هدایت تعریف شده انطباق حداکثری دارد و بنابراین بودجه‌ها، حمایت‌ها و کمک‌هایی که از تهران به مساجد اختصاص داده می‌شود، به اجرای بهتر این سند کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


طاهری بیان کرد: مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به عنوان راهیاران این کار را به عهده گرفته‌اند و ماموریت متمرکز مساجد را در شهرستان‌های خود دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.