سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست بی نتیجه انتخاب شهردار اراک

جلسه شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب شهردار باتوجه به اختلاف اعضای شورا بی نتیجه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالی شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب شهردار از بین ۲ گزینه محمد عسگری اراک و علیرضا کریمی تشکیل جلسه داد که با انصراف محمد عسگری شهرداری اراک و گزینه شهرداری اراک قبل از جلسه موجب اختلاف نظر اعضای شورا و انتخاب نشدن شهردار شد.

قرار بود در این جلسه از بین ۲ گزینه محمد عسگری عضو شورای ششم و معاون سابق خدمات شهری شهرداری اراک و علیرضا کریمی فرماندار اسبق خمین یکی به عنوان شهردار اراک انتخاب شوند که با انصراف عسگری و اختلاف نظر بین اعضای شورا کریمی شهردار نشد.

در این جلسه علیرضا کریمی، فرماندار اسبق خمین به عنوان نامزد اصلی تصدی پست شهرداری اراک به سوالات اعضای شورا پاسخ داد و دیدگاهش را تبیین کرد.

به این ترتیب احتمالا صحن علنی و نشست فوق العاده شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۸ در ساختمان شورای شهر اراک برگزار می‌شود.

اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر اراک پس از نشستن بر روی کرسی نمایندگی مردم شهر مشورت‌ها را برای انتخاب شهردار آغاز کرده و در چند مرحله بحث و بررسی کردند در نهایت از بین ۴۳ گزینه ۲ گزینه عسگری و کریمی به مرحله نهایی راه یافتند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دولت همه وزیرهاش رو انتخاب کرد اینها یه شهردار نمیتونن انتخاب کنن . منفعتی وجود داره آیا ؟