سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالاری:

محموله لوازم خانگی نرسیده به اصفهان متوقف شد/قاچاقچی کالا در ممسنی مجازات شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در ممسنی خبر داد و گفت: قاچاقچی این محموله به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال از یک کامیون در حومه شهرستان نورآباد ممسنی کشف و ضبط شد.

او با اشاره به بازداشت راننده کامیون و تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومی شهرستان ممسنی، ادامه داد: متهم پرونده طی بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که محموله مکشوفه قاچاق بوده و از بندر بوشهر بارگیری و به مقصد اصفهان در حال حرکت بوده که توسط ماموران انتظامی شناسایی و بازداشت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده توسط شعبه و همچنین اعتراف متهم، تخلف قاچاق محرز و او به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۴ میلیارد ریال در حق دولت محکوم شد.

او با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
جادهای فارس شده پرازحودروهای شوتی. مردم چه بگوینندوظیفه پلیسه جلوی اینها رابگیرد