سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رأی اعتماد پارلمان لبنان به دولت نجیب میقاتی

پارلمان لبنان با اکثریت آرا به دولت نجیب میقاتی رأی اعتماد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، پارلمان لبنان با اکثریت آرا، به دولت نجیب میقاتی، نخست وزیر جدید لبنان رأی اعتماد داد.

همچنین شبکه المیادین در خبری به نقل از خبرنگار خود نوشت: دولت لبنان موفق شد تا رأی اعتماد اکثریت پارلمان را با کسب ۸۵ رأی بدست آورد. این در حالی است که ۱۵ نماینده از دادن رأی اعتماد به دولت جدید لبنان خودداری کردند.

همچنین نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد نجیب میقاتی، با اکثریت ۸۵ رأی، اعتماد پارلمان را کسب کرد و ۱۵ نفرنیز اعلام کردند که اعتمادی ندارند.
بر اساس گزارشها، پارلمان لبنان با برگزاری جلسه‌ای در سالن «یونسکو» به بررسی بیانیه وزارتی و رأی اعتماد به دولت «همه برای نجات» پرداخت.

دولت جدید لبنان در بیانیه‌ای وزارتی خود متعهد شده است که فورا با صندوق بین المللی پول مذاکره خواهد کرد.

گفتنی است ساعاتی پیش رسانه‌های خبری گزارش داده بودند نمایندگان مجلس و وزیران دولت جدید لبنان پیش از ظهر امروز که برای بررسی برنامه دولت جدید و دادن رأی اعتماد به وزیران جدید به سالن یونسکو رفته بودند با قطعی برق غافلگیر شدند و همین باعث شد جلسه تا زمان تأمین برق به تعویق بیفتد.

برق از طریق حمل یک دستگاه موتور برق با کامیون به محل سالن یونسکو تأمین شد چرا که موتور‌های برق این سالن نیز به علت آنکه یا سوخت نداشتند یا خراب بودند به کار نیفتادند.

وزیران و نمایندگان در قسمت پذیرایی از مهمانان منتظر ماندند و به خاطر تاریکی مطلق و دمای بالای هوا به علت خاموش بودن خنک کننده ها، وارد سالن اصلی نشدند.

عدنان ضاهر دبیر کل مجلس نمایندگان پس از تماس‌هایی اعلام کرد جریان برق در سراسر لبنان به علت خارج شدن از شبکه، قطع شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.