سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رومشکان دو ماه فوتی کرونایی ندارد/ابتلای روزانه ۱۰ تا ۱۵ نفر

فرماندار رومشکان گفت: در دو ماه گذشته، فوت هیچ کسی در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،نعمت‌اله دستیاری،فرماندار رومشکان، ضمن اظهار رضایت از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، اضافه کرد: وضعیت رومشکان پس از چند هفته که قرمز بود طبق اعلام رسمی در هفته‌ی جاری به نارنجی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از پیک پنجم عبور کرده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه تست ۱۰ تا ۱۵ نفر در شهرستان رومشکان به کووید۱۹ مثبت می‌شود.

دستیاری در خصوص فوتی‌ها اظهار کرد: خوشبختانه آمار متوفیان کاهشی بوده و در دو ماه گذشته فوت هیچ کسی در رومشکان بر اثر کرونا ثبت نشده است.

فرماندار رومشکان با اظهار رضایت از روند واکسیناسیون در این شهرستان، اضافه کرد: مردم استقبال خوبی از واکسیناسیون دارند و مطابق برنامه این کار بسیار بسیار مهم ادامه دارد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: در چند روز پیش، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رومشکان برگزار شد و آمادگی لازم برای اجرای مصوبات وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدارس وجود دارد.

دستیاری تأکید کرد: از والدین انتظار می‌رود در بحث مدارس با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد نشود.

فرماندار رومشکان بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی براساس رنگ‌بندی در رومشکان اعمال می‌شود و از مردم می‌خواهیم با ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.