سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به حواشی باشگاه استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در چند وقت اخیر با حواشی زیادی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در چند سال اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف، ماجرای استراماچونی، مدیریت تیم و در جدید‌ترین مورد پس از حذف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان مقابل وزارت ورزش وجوانان تجمع کردند و علیه احمد مددی مدیرعامل و برخی از مدیران شعار دادند و خواهان برکناری او شدند. آن‌ها به شدت فرهاد مجیدی، سرمربی تیم را تشویق کردند.

اکثریت جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می‌دهند و در این دوره سنی بیشتر مواقع هیجان بر جوانان علاقه مند به فوتبال غلبه می‌کند و آن‌ها را به سمت اعتراض می‌کشاند، اما در اعتراضات اخیر هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش وجوانان می‌شود نقش پررنگ فضای مجازی را مشاهده کرد. افرادی که با نام و لوگوی تیم استقلال صفحاتی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند و هواداران جوان نیز آن‌ها را دنبال می‌کنند و حتی از این راه نیز مبالغی را بابت تبلیغات در یافت می‌کنند.

این افراد در برخی موارد نیز جلوی مجلس یا وزارت ورزش و ساختمان تیم استقلال تجمع می‌کنند و مدعی تجمع‌های خودجوش و بدون پشتیبانی هستند، اما با نگاه کردن به برخی پلاکاردها، شعار‌ها و بنر‌ها می‌توانیم متوجه شویم که کسانی از این افراد به اصطلاح هوادار حمایت مالی می کنند.

ناصر فریاد شیران، معاون استقلال گفت: ارتش‌های مجازی باشگاه استقلال را زیر سوال برده اند. افرادی هستند که از لوگو و برند استقلال سوء استفاده می‌کنند. این افراد از طریق برخی شارژ مالی می‌شوند و علیه مدیریت باشگاه اقدامات غیر اخلاقی انجام می‌دهند. شماره تلفن‌های همراه را در اختیار فضای مجازی قرار می‌دهند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تفکراتشان در استقلال پیاده شود.

استقلال در سال‌های اخیر تغییرات پی در پی مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان را به خود دیده و سال ها است که نتوانسته آرامش حتی به صورت موقت نیز داشته باشد. در حال حاضر نیز اختلافات مدیریت و کادرفنی تیم به اوج خود رسیده است و هر فصل نیز این تیم فصل را بدون جام به پایان می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.