سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ های دو رقمی کرونایی در کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برای دومین روز پیاپی ۱۸ نفر دیگر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جان باختن ۱۸ نفر دیگر در شبانه روز گذشته (۲۸شهریور) بر اثر ابتلا به کرونا در استان، گفت : با این تعداد شمار جان باختگان کرونا در استان به ۲۴۲۶ نفر رسیده است.

او گفت : این دومین روز پیاپی است که عدد فوتی‌ها روی ۱۸ نفر قرار دارد و امیدواریم با رعایت دستورالعمل ها در روز‌های آینده شاهد کاهش آمار فوتی‌ها در استان باشیم.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۳۰۶ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و طی این مدت ۲۹۴ نفر نیز ترخیص شدند.

محمدی بستری‌های حال حاضر استان را ۱۳۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۲۹ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال ۴۷ نفر آن‌ها وخیم است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در کنار این افراد ۵۴۸ بیمار هم در شبانه روز گذشته بصورت موقت بستری شده و داروی "رمدسیویر" دریافت کردند.

محمدی از شناسایی ۳۳۵ بیمار جدید در استان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶۵ نفر بستری بوده و مابقی بصورت سرپایی هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.