سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی

دبیر کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در مشهد گفت: تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی ابتلاء به کرونا، تعداد بیماران بستری شده در خراسان رضوی طی این مدت از  ۳۶۵ نفر به ۲۸۵ نفر در روز کاهش یافته است.

او افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۴۲۰ نفر آنها در بخش‌های مراقبت‌های ویژه می‌باشند.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هزار و ۷۳ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان‌های این استان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این کلان‌شهر و ۱۵ شهرستان دیگر استان هستند.

رحیمی بیان کرد: گرچه روند کاهشی تعداد مبتلایان در خراسان رضوی ادامه دارد اما باید توجه داشت که وضعیت شکننده است و تا پوشش فراگیر واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت های کرونایی از سوی آحاد مردم ضروری است.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.