سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه برای خودروهای کامیون، تریلر و کامیونت در محورهای شرقی در شهرستان خورو بیابانک از ۲۸ شهریور تا دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همه ساله در آخرین روز‌های تابستان که بیشتر مسافران در حال بازگشت از سفر‌های برون‌شهری خود هستند تردد در جاده‌ها به ویژه جاده‌های شرقی استان هم افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در این ایام تردد خودرو‌های سنگین باعث بروز مشکلاتی برای خودرو‌های سواری می‌شود، افزود: به همین منظور و در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها با هماهنگی‌های صورت‌گرفته قرار شد تا طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های شرقی استان در شهرستان خوروبیابانک از تاریخ ۲۸ شهریور تا دوم مهرماه به اجرا گذاشته شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد انواع خودرو‌های کامیون، کامیونت و تریلر به غیر حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح روز‌های یاد شده ممنوع است و از رانندگان این دسته از خودرو‌ها می‌خواهیم که نهایت همکاری را با مأموران پلیس راه استان داشته باشند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.